Gå til innhold

[Løst] Vil et GTX770/AMD280x Kjøre på dette systemet?

Anbefalte innlegg

Corsair Vengeance 16GB
Corsair VX 550 Watt PSU
AMD Phenom II 955
CM 212 EVO
Asus Sabertooth 990 FX
WD 320GB-OS
Seagate 2TB-storage
HAF 922
Samsung SA700D "23" 120hz 3D

Creative sound blaster Z

Takk for svar på forhånd :)

Endret av Magsamm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Veit ike helt hva du gjorde, men med maskinen din og et 660ti fikk jeg 416w... (ved 90% load).

med 770 = 480w

mes 280 = 499w

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Ah. Kjipe greier.

Sitter selv på samme hovedkort og en FX 8350 , lar seg overklokke greit faktisk en god del, men da bør du ha kjøleløsning og psu til det.

Her kjører den stock på 4 Ghz og 4.4 Turbo , med litt kjapp overklokking endte jeg opp på 4.3 Gz og 4.7 Turbo uten å endre volt , pga ustabil psu så kunne jeg ikke gå høyere denne gangen uten å måtte plugge ut samtlige harddisker.

Lenke til kommentar

Tror ikke de blir så lave jeg heller, eller at det bare er veldig optimalisert (doubt it) men tror jeg tester på den riggen jeg har nå før Jeg endelig oppgraderer, virker hvertfall som det billigste alternativet, spiller kun i 1080p uansett.

Lenke til kommentar

Tror ikke de blir så lave jeg heller, eller at det bare er veldig optimalisert (doubt it) men tror jeg tester på den riggen jeg har nå før Jeg endelig oppgraderer, virker hvertfall som det billigste alternativet, spiller kun i 1080p uansett.

Jeg spiller også bare på en 60hz 1080p skjerm,Dog har lyst på en ny en :) Litt keen på en 1440p skjerm :)

Lenke til kommentar

mhm, Har nå bestemt meg for å oppgradere PSU først, fordi lets face it, den begynner å dra på årene og det kan også vær en grunn til at pcen min har litt problemer med spill som for eksempel Borderlands 1. har bestemt meg for denne https://www.komplett.no/cooler-master-v750s-750w-psu/798476, virker som en god oppgradering. eller om det er overkill å gå for en 650 watt.

Endret av Magsamm
Lenke til kommentar

mhm, Har nå bestemt meg for å oppgradere PSU først, fordi lets face it, den begynner å dra på årene og det kan også vær en grunn til at pcen min har litt problemer med spill som for eksempel Borderlands 1. har bestemt meg for denne https://www.komplett.no/cooler-master-v750s-750w-psu/798476, virker som en god oppgradering. eller om det er overkill å gå for en 650 watt.

Mer en god nok til ditt bruk :)

EDIT: Di kan gå for en 650watt men vanligsvis er det jo mere jo bedre :D det er ikke stor forskjellen, Men kan være greit å ha :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...