jimbo696 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hei. I går kveld så reiste jeg meg opp litt fort og der smalt i skuldra mi og jeg det gjorde skikkelig vondt. Nå er såogsi all bruk av armer fremover og når jeg bøyer meg ekstremt smertefullt. Noen som har vært borti noe lignende og kanskje vet hva det kan være? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dette bør du få sjekket ut ordentlig så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vanlig skulderskade, går nok over av seg selv om 1-2 måneder. Falt på sykkelen og kunne dermed ikke trene venstre skulder i 1-2 måneder, beleilig... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det kan godt være noe i den duren, men hvordan vet man det om det ikke blir undersøkt ordentlig ? 1 Lenke til kommentar
inearthed Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vet ikke hva du sikter til vidor, men om den er ute av ledd så ser man jo det. Mest sannsynlig bare tid som vil hjelpe. Om du ikke merker noen bedring etter en uke (gitt at du tar det helt med ro) så hadde jeg tatt kontakt med lege for å la han se på den. Du er ikke bra igjen etter en uke, men du vil merke forbedringer. Lenke til kommentar
jimbo696 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Lå og fløt litt på ett offentlig bad i går. Og det føles litt bedre i dag enn det var i går:-) Så regner med at det løsner av seg selv:-) Takk for svar dere:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå