bjartewh Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Peik og klikk – viss du tør.Anmeldelse: Year Walk Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Damn! Spennende og skal prøves. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dette virker veldig lovende - elsker grøsserspill! Men, en liten bønn til Gamer: Kan dere være så snille å merke anmeldelsene på forsiden med hvilke platformer spillet er til? Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg så PewDiePie spille igjennom det for en god stund siden. Jeg likte det veldig godt, og tror jeg skal kjøpe det selv, og kanskje til og med spille igjennom det et par ganger ^^ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Fin anmeldelse. Virker som et spill midt i blinken for meg. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Høres fantastisk ut. Men jeg hater slike lurevideoer, liker ikke skrekkfilmer. Så jeg kommer sikkert ikke til å spille det. Likevel, takk for en god anmeldelse, den var interessant å lese. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Men, en liten bønn til Gamer: Kan dere være så snille å merke anmeldelsene på forsiden med hvilke platformer spillet er til? Takk for innspill! Dette hadde vi tidligere, før vi gikk over til nåværende design for et halvt år siden. I arbeidet med nytt design fant vi ut at det ble for mange elementer på forsiden. Derfor ble plattformene fjernet som en del av oppryddingen. Vi skal se hva vi kan få til i fremtiden, uten å love noe. Endret 6. mars 2014 av TST Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hm.... trodde dette spillet var veldig lagt opp til å spilles på en mobil, men fint det får en PC-utgivelse. Karakteren høres litt drøy ut. De "hipster"eventyrspillene som Gamer en gang i blant elsker pleier ikke være av de sterkeste i sjangeren, men jeg lar meg nok lure siden prisen ikke er så høy, og hvem vet, kanskje det faktisk er så bra? Endret 6. mars 2014 av radiohodet Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Både historie og fortellerteknikk høres veldig spennende og stemningsfylt ut. Dersom kvaliteten på gåtene er bra tipper jeg at dette blir blant mine favoritter i år. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Hm.... trodde dette spillet var veldig lagt opp til å spilles på en mobil, men fint det får en PC-utgivelse. Karakteren høres litt drøy ut. De "hipster"eventyrspillene som Gamer en gang i blant elsker pleier ikke være av de sterkeste i sjangeren, men jeg lar meg nok lure siden prisen ikke er så høy, og hvem vet, kanskje det faktisk er så bra? Eg har inntrykk av at dei har endra ein del ting i spelet for å tilpasse det til pc. Skal dog ikkje seie det heilt sikkert. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 merke anmeldelsene på forsiden med platformer I arbeidet med nytt design fant vi ut at det ble for mange elementer på forsiden. Kanskje det kunne være så enkelt som å putte det etter tittelen? Mao. noe slikt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Godt forslag, men husk at det vil forsvinne noen ganger på grunn av lange spillnavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå