Jim Pec Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei! Lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe/bestille deler til mobiltelefoner. Har en SL55 som jeg skulle byttet litt deler på, samt noen andre som ligger i skuffen? Noen som har noen idè? Norge eller Utlandet spiller ingen rolle. Mvh JIm Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Husker ikke akuratt nu, men har link på jobben, en svensk Sjappe som selger ALT til mob.tlf. ikke er de dyre heller. Skal poste den imorgen Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Det hadde jeg blitt meget meget takknemlig for! Venter i spenning. Og på forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Den der mobiltec.de var jo ganske ok. Men en sinnsyk fraktpris til Norge. 24 Euro for å sende et deksel åp 20 gram??? Det er vel litt i meste laget. Noen som vet om noen billigere? Var det ikke noe snakk om gratis porto til Norge fra en tysk webshop? Har de deler der? Hjelp! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Finner ikke igjen linken min Men skal leite mer. Lurer på om det ikke er www.netto.nu men den virker ikke nå. Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 JA flott!! Jeg trenger den! Lenke til kommentar
Jim Pec Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 www.netto.nu funker som bare det. Men jeg tror du må ha husket feil. For der har de bare parabolutstyr. Har prøvd å søke litt på svenske sider, men har ikke funnet noen. Håper du finner ut av det. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Men da blir det nok først til mandag, for jeg fikk linken av en kolega som har fri idag. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 www.nymax.nu Men ser det er problemer med å komme inn på siden deres. Masse deler og utstyr til mobiler, til og med T610. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Der var den siden jeg ikke fant ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå