coolguy2013 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg leter etter en spesielt spor i episoden men klarer ikke å finne den. AVGN og Rinrygamegame har brukt samme sporet. Lenke til kommentar
Rad_Jostein Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg leter etter en spesielt spor i episoden men klarer ikke å finne den. AVGN og Rinrygamegame har brukt samme sporet. Hei du! Jeg husker faktisk ikke men hvis du emailer meg spørsmålet på email (at) radcrew (dot) net så skal jeg se om jeg klarer finne ut av det Jostein Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hva slags melodi er det (kampmusikk, rolig, romantisk, trist?) og fra hvilket FF? Det er tre FF på SNES... Lenke til kommentar
coolguy2013 Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Hva slags melodi er det (kampmusikk, rolig, romantisk, trist?) og fra hvilket FF? Det er tre FF på SNES...Jeg vet faktisk ikkje. Men den er litt trist. Jeg tror at i videoen "How Tough Are NES Games" av rinrygamegame så blir sangen spilt av. Rundt 5:15. Lenke til kommentar
coolguy2013 Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg leter etter en spesielt spor i episoden men klarer ikke å finne den. AVGN og Rinrygamegame har brukt samme sporet. Hei du! Jeg husker faktisk ikke men hvis du emailer meg spørsmålet på email (at) radcrew (dot) net så skal jeg se om jeg klarer finne ut av det Jostein Har sendt mailen! Lenke til kommentar
hwc Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Hva slags melodi er det (kampmusikk, rolig, romantisk, trist?) og fra hvilket FF? Det er tre FF på SNES...Jeg vet faktisk ikkje. Men den er litt trist. Jeg tror at i videoen "How Tough Are NES Games" av rinrygamegame så blir sangen spilt av. Rundt 5:15. Du mener vel "How Tough Are SNES\Genesis Games" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Det er Kefka's Theme Endret 9. mars 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå