ehauger Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Forumbrukerne har igjen levert blinkskudd på blinkskudd.Se de 11 nydelige leserbildene Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nok en gang mange fine bilder. Det er alltid hyggelig å bli med i det gode selskap Bildet mitt ble det tatt i Vietnam (i 2009). Dette er fra Cần Thơ som ligger langs Mekong-elven. Vi ser et par som er på vei til markedet som er på elven. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Så hyggelig, takker! Spennende bilder som vanlig. Liker spesielt bildet fra HSP og også Thor Håkonsen sitt. 1 Lenke til kommentar
Herrolsen Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 HSP - skikkelig bra bilde! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Takk for det HelenaN og Herrolson. Det er utrolig høy kvalitet på bildene i disse trådene, så det er hyggelig å få med et. Mine personlige favoritter denne gangen er Erikivold sitt melankolske bilde og HelenaN sin "hval" Jeg tror begge de to hadde gjort det i stort format på veggen... Henning Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Morsomt å få med et bilde atter en gangFor de som lurer, så er dette en japansk kamphane (av rasen Yamato Gunkei), en heller uvanlig hønerase i Norge 1 Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg antar at det ikke må være digitale bilder som publiseres? Lenke til kommentar
Incandenza Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Selv likte jeg bildet til Nelson09 spesielt godt. Jeg har aldri forstått hvorfor bunntunge snitt er sett så ned på. (Om noe, ville jeg ønsket bort det mørke feltet ved venstre kant.) Flott bilder for øvrig også. Godt jobbet av de som har bidratt! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg antar at det ikke må være digitale bilder som publiseres? De må helst være på et digitalt format for at vi kan vise dem her, men neida! Om du tar et bilde analogt, scanner og legger det ut i tråden så er det selvfølgelig med. Selv likte jeg bildet til Nelson09 spesielt godt. Jeg har aldri forstått hvorfor bunntunge snitt er sett så ned på. (Om noe, ville jeg ønsket bort det mørke feltet ved venstre kant.) Flott bilder for øvrig også. Godt jobbet av de som har bidratt! Jeg har egentlig ikke noe imot bunntunge snitt. Selv er jeg veldig fan av negativt rom, men akkurat i det bildet der syns jeg det ville passet best med litt mindre luft. Dog, for all del, det er et bra bilde - ellers ville vi ikke tatt det med. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg har egentlig ikke noe imot bunntunge snitt. Selv er jeg veldig fan av negativt rom, men akkurat i det bildet der syns jeg det ville passet best med litt mindre luft. Dog, for all del, det er et bra bilde - ellers ville vi ikke tatt det med. artig å bli plukket ut. Ser poenget med at det kanskje er mye luft, testa noen alternative crop men endte opp slik. ellers mye flott som vanlig med 2R og HSP som mine favoritter 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 En fin gjennomgang! ORLY`s bilde er min favoritt! Flott og stram komp og "spennende" motiv! 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg får ikke lov til å se forumbrukernes egne bilder i dette sammendraget fordi jeg unngår reklame på nettet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Masse flott her. Mine favoritter er HSP og ORLY sine 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg får ikke lov til å se forumbrukernes egne bilder i dette sammendraget fordi jeg unngår reklame på nettet. Da får du kjøpe deg et tek-medlemskap så du slipper reklamen, og du behøver ikke å si at det er tullete at Internett/nettsteder skal være reklamefinansiert for det forstår vi alle at du ikke ønsker. 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Mange flotte bilder, og hyggelig å få med et selv! Også hyggelig at noen her ser ut til å like mitt godt. Mine favoritter må nok være HSP, ::2R:: og Helenan. Et oppbrudd av det monotone må planlegges. Om brukeren har planlagt her vites ikke, men veldig mye her i verden går i sykluser. Det gjentas. Mennesker går i de samme opptråkede stiene, togene går på de samme sporene. Selv fuglene flyr gjerne samme sted i trange rom. Fotografiet består dermed av en viss planlegging. Du ser et motiv, og venter. Venter på at det samme skal skje så du får det bildet du ønsker deg. Kan meddele at det ble litt planlagt. Gikk en tur langs barcode, på siden mot togstasjonen - åpenbart. Så motivet og fant et sted jeg kunne mose kamera til et tre for å kunne få et skarpt bilde på 1/15 @150mm, uten bildestabilisator. Lettere sagt enn gjort. Traff heldigvis riktig på ett av bildene i serien jeg tok. Endret 6. mars 2014 av ORLY? 2 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Alt som blir presentert er av god kvalitet, men for meg så er HelenaN sitt bilde som griper meg. Det virker så abstrakt at jeg sannsynligvis kan sitte i timevis og se på det samtidig som jeg hele tiden endrer mening om hva det er jeg egentlig ser. 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Mye flott her! Likte spesielt godt de nakne trærne, og isbildene til ::2R:: og Rmatt. Særlig det første av disse gir assosiasjoner til Tolkiens Helcaraxë, fra Silmarillion. Kaldt, øde og nådeløst. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Takk for fin tilbakemelding polljen! Takk også til HSP og ORLY. Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Flotte bilder! Og flotte kommentarer. Disse trådene er Akam-månedens høydepunkt. Godt å se at dere er så godt som i ruta hva månedene angår igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg