mobilen.no Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Målet om å være nummer tre i markedet ble for lite motiverende.HTC skal bli mobilens Tesla Lenke til kommentar
The Woodster Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Neste telefonen blir nok en HTC M8 (eller one two som den også kalles). Har hatt første gen. Note siden launch, synd å måtte la den gå men Wi-Fien er gåen og mobilen driver og sletter tilfeldige offline-spillelister på spotify (som er vanskelig å få tilbake med tanke på Wi-Fi problemet). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Neste telefonen blir nok en HTC M8 (eller one two som den også kalles). Har hatt første gen. Note siden launch, synd å måtte la den gå men Wi-Fien er gåen og mobilen driver og sletter tilfeldige offline-spillelister på spotify (som er vanskelig å få tilbake med tanke på Wi-Fi problemet). har ingen av de probemene på min Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 HTC er definitivt et undervurdert merke. Jeg kommer til å gå over til HTC ihvertfall. De lager kvalitet og er stabile. Oppo har jeg helt gitt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg