Hola123214 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Er det noen som vet om noen som leier ut bil for oss som er 18-år? Har søkt rundt på nettet, men finner ingen. Skal hente en valp litt utenfor oslo, og trenger derfor å leie en bil. Dette blir da i juni, så er jo en god stund til Hadde jeg bare hatt bursdag tidligere på året kunne jeg ha leid bil hos herzt eller andre firmaer... Helt idiotisk å være desemberbarn. Despeeerat Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Så må du finne et leiebilselskap som tillater dyr i bilen i tillegg, det er nok ikke bare enkelt. Du har ingen venner som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 har du sjekket Rent a wreck? evt. få noen til å kjøre deg / Taxi? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Folk som driver hundeoppdrett må da ha tilgang til bil og mulighet til å hjelpe deg med hjemturen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er det umulig å ta taxi? Jeg fant denne linken: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=5505 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er det ikke nok å ha lappen? Hvilke krav stiller firmaene for å leie ut bil? Må man være 19 eller 20 år gammel? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er det ikke nok å ha lappen? Hvilke krav stiller firmaene for å leie ut bil? Må man være 19 eller 20 år gammel? I de fleste land som jeg vet er aldersgrensen oftest 23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå