ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Det var en elendig oppsummering! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Mye av det samme som mot Palace egentlig. Litt rotete i forsvar, men slipper unna med det. Utenom det ganske solid. Vi skaper ikke så voldsomt mye, men er ganske effektive. Rafael spiller veldig bra, og Smalling viser at han er stopper og ikke back. Fellaini er veldig bra på midten, og Carrick er mer usynlig, men får endelig en god makker. Adnan hadde en dårlig kamp, det samme med RvP. Rooney var dårlig i første, bedre i andre og scorer et flott mål. Mata var den beste i angrepskvartetten i dag synes jeg. Et par diskutable situasjoner. Ben Foster skulle vært utvist for keeperhands, og RvP kunne fort fått sitt andre gule for en ganske dustete takling, selv om han traff ballen. Liker ikke helt innstillinga til RvP, mens resten av laget virket mer smilende og fornøyde igjen. Alt i alt en stor opptur etter kampen i Hellas, men 3-0 var kanskje noe flatterende. For noen år siden ville jeg vært skuffet over spillet, men i dag er jeg bare glad for å se forbedring, og ikke minst fordi Moyes vraket alle de som har vært rævva i år. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Høres bra ut. Får håpe oppturen kan fortsette og det ikke resulterer i to tap på rad. Vinner en mot pool og klarer å komme seg videre i CL nå så kan dette fort bli en spennende avslutning på sesongen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Liker ikke gi opp jeg heller, men tror sjansen for CL-spill er gone for lenge siden, dessverre. Så mest spent på CL, men det hadde vært deilig og slått Liverpool. Hadde vært det mest fantastiske denne sesongen, kanskje med unntak av timene i kamptråden etter seieren mot Arsenal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå