Gå til innhold

Kamptråd - West Bromwich vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, siste 3 kamper i PL (alle borte); 7p og 0 baklengs. Moyes Out?

United tar nok gullet i år.

Lenke til kommentar

Ja, siste 3 kamper i PL (alle borte); 7p og 0 baklengs. Moyes Out?

United tar nok gullet i år.

Du tror det? Jeg tviler på at de kommer så høyt opp.

Men det jeg prøver å få frem er at det nå ser mye bedre ut, Moyes har bare spilt med sine førstevalg offensivt i 135.min. hvis disse får fortsette å bli sampilte vil United score mye mål fremover. Hvis de ikke slipper inn mål i tilegg så ser jo ting mye lysere ut en de som mener klubben er ute å kjøre.

Lenke til kommentar

Bare meg, eller ramlet vi litt om til å sikre 0-1 rett etter målet til Jones? Forsåvidt ikke noe nytt..

Det er en ganske naturlig. WBA går fra å ligge 11mann på egen havldel til å flytte frem, sånt skjer hele tiden. Tror nok ikke Moyes sier i pausen nå at dette skal vi forsvare inn til 0-1, det nekter jeg å tro på.

Lenke til kommentar

West Brom 0-1 Man Utd

Danny Higginbotham on Sports Extra

"Ben Foster's handball was so obvious for everyone to see. If the referee gives a free-kick there, it's a sending off. There's no doubt in my mind whatsoever. The referee's got no excuses there. It's incredible to see that he's not given that. He may say he's not seen it but what's the linesman there for?"

Listen to live commentary of West Brom v Man Utd on Sports Extra.

13:29

West Brom 0-1 Man Utd

Manchester United are livid because Ben Foster has got away with one. The England keeper comes out to intercept a long ball forward, but seemingly controls it with his arm just outside the area. A big call for Jon Moss. His decision? Play on.

-

DRITT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...