Gå til innhold

Kamptråd - West Bromwich vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Er jo det jeg har sagt en stund nå. Man Utd ser meget bra ut og det er dette laget Moyes ønsker å starte med i hver kamp.

Med Smalling+Jones i midtforsvaret viser det at Moyes nå har begynt å se fremover.

Jeg tror United vinner i dag og er knepne favoritter hjemme mot Liverpool. Seier der også betyr jo 10p på 4 PL kamper (inkl 3 bortekamper).

Da kan Moyes haterne ta seg en pause

Janu-Roon-Mata

RVP

Angrer litt på at jeg tippa U denne kampen.

Var ikke det ganske klart at det skulle bli?? Er jo d laget Moyes har vist i det siste at han foretrekker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke kun mot Palace de har spilt sammen?

Jupp.

Det er sånn jeg vil United skal starte. Enten det eller ha Kagawa bak spissen.

RvP med klippekort... burde være mulig for ham også å benkes, selv med om man heter Van Persie.

4 mål siste 5 ligakamper. Hvorfor benke en målgarantist?

Lenke til kommentar

Er det ikke kun mot Palace de har spilt sammen?

Man har jo sett Moyes sine valg de siste 3 kampene, alt har pekt mot denne lineup'en. Men dette sa jeg for en uke siden, men ble nedsablet om at det var trolling

Valget med å starte med Valencia og Young i Champions League mener du? Eller benke Adnan til fordel for en av dem i så hver kamp etter Mata kom til klubben?

Lenke til kommentar

Jeg snakket da og nå om PL (Premier League). Olympiakoskampen er et eget kapittel. Der er jo bare å se på hvem som startet den kampen. Kagawa!!

Se på lineupen mot Palace. Se hva jeh skrev etter den kampen, se hva jeg skrev før lagoppstillingen i dag. Se hvem som startet.

Moyes har funnet sin lineup, den inkluderer begge hans storkjøp, offensive typer og Carrick som balansen.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke han har spilt noe særlig bra, selv med den statistikken som ikke nødvendigvis sier så mye. Han virker umotivert på banen og det kan statueres et eksempel etter kommentarene hans.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke han har spilt noe særlig bra, selv med den statistikken som ikke nødvendigvis sier så mye. Han virker umotivert på banen og det kan statueres et eksempel etter kommentarene hans.

Han har ikke vært lysende, det er jeg enig i, men ser ikke det helt store behovet om å benke han. Er andre på dette laget som fortjener benking mer, og i denne kampen har de fleste elendige faktisk blitt det.

Vi prøver nok en gang å legge innlegg på innlegg. Trist å se så mange gode offensive spillere spille sånn som dette.

Lenke til kommentar

Neh, ikke så mye. Til tider, ja. Men alt i alt er dette et hakk opp fra sånn United har spillt ofte i år. Januzaj for lite involvert, og en del dårlige løp fremme. Fy faen for en sjangse der! Januzaj med kanoninnlegg.

Lenke til kommentar

Får ikke sett kampen idag, men ser på VGlive at det kommenteres at vi spiller mye høyt mot spissene. Stemmer det? Isåfall er et meget skuffende, og dessverre akkurat som forventet.

Stemmer ikke helt det. Spiller greit hittil, har stort sett trykka høyt oppe. De høye ballene kommer som regel fra like utenfor 16-meteren og ikke fra midten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...