Latias Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Premier League 08-03-2014 Kl. 13:45 @ The Hawthorns Vises på: BT Sport / TV 2 Sport Premium 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Klarer United å gjøre det Liverpool,Arsenal og Chelsea ikke makte: vinner på Hawthorne?West Brom Albion er uavgjortspesialisten nr #1 i Premier League på hjemmebane. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Blir sikkert champagnefotball her med en storseier og Moyes-tilhengerne kommer snikende tilbake, før vi ryker ut av CL og blir ydmyket hjemme mot Liverpool. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kan dere gjette hvilket lag jeg heier på i denne kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Kan dere gjette hvilket lag jeg heier på i denne kampen? Du får ikke lov å heie på WBA. Det gir ikke mening. Det er ikke logisk. Hvorfor kan du ikke bare nyte tørken til WBA? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kan dere gjette hvilket lag jeg heier på i denne kampen? Du får ikke lov å heie på WBA. Det gir ikke mening. Det er ikke logisk. Hvorfor kan du ikke bare nyte tørken til WBA? Fordi jeg nyten poengtørken til United enda mer Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Gjett hvilket lag jeg heier på i denne kampen? (ManU) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Synes Latias bør sette opp en poll hvor man kan gjette hvilket lag Ally1987 heier på i denne kampen. 6 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Håper bare og bare,på at kagawa starter. Driter i resten Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Nok en treningskamp. Ønsker å se Januzaj og Kagawa, ellers gir jeg egentlig faen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Eller glem det, vi får vel høre at Kagawa har måttet reise langt i landslagspausen og vil dermed bli "hvilt" til denne kampen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Faen for en kjeks. Hargreaves v2. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Heia uavgjort, fordi det er det jeg har tippa.. Og alltid morro å se united avgi poeng.. Endret 8. mars 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Tror United fortsetter der de har vært de siste PL kampene. Blir poeng, frykter 3, håper på 1. Tror dette blir den offensive rekka; Januzaj - Rooney - Mata Van Persie Endret 8. mars 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 #mufc team to face West Brom: De Gea; Rafael, Jones, Smalling, Evra; Carrick, Fellaini; Mata, Rooney, Januzaj; van Persie. #mufc subs at The Hawthorns: Lindegaard, Vidic, Young, Giggs, Fletcher, Kagawa, Welbeck. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Elsker laget. Dette blir seier. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Janu-Roon-Mata RVP Angrer litt på at jeg tippa U denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå