OmBot Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei! Jeg holder akkurat på å bytte en Intel P4 1,8 Ghz over fra en maskin til en annen. Når jeg tok ut CPU'en fra den gamle maskinen måtte jeg røske så hardt i kjøleribba at jeg klarte å bøye et par pinner på CPU'en. Nå har jeg imidlertid klart å bøye dem tilbake slik at jeg får den inn i socketen på den nye maskinen. Er det i det hele tatt noen mulighet for at det vil fungere? Lenke til kommentar
krest Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 selvsagt er det det. så lenge de ikke er revet av eller noe sånt eller at det er blitt u-kontakt vil den virke. 8) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 selvsagt er det det. så lenge de ikke er revet av eller noe sånt eller at det er blitt u-kontakt vil den virke. 8) Amen :-) Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har opplevd det samme, skulle ta av kjøleblokka, men den satt så jæv... at hele prosessoren fulgte med. Bare å puste med nesa mens du retter opp pinnene en etter en, og sett den forsiktig tilbake, slik at du unngår å bøye flere. For min del så startet den opp som om ingenting hadde hent :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå