Eriksendrul Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Open world action spill i den stilen ? Tenker da på spill som ikke er så veldig gamle, Eneste jeg kommer på er gothic og oblivion. Noen andre dere kan anbefale ? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er ikke Enclave noe den gaten? Og Divinity 2? ikke førsteperson men ha free roam tendenser. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Kingdom of Amalur kan vel være verdt å ta en titt på. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Kingdom of Amalur kan vel være verdt å ta en titt på. Det fungerer på samme måte ? at du kan utvikle en slags class som for eks warrior,mage osv ? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Kingdom of Amalur kan vel være verdt å ta en titt på. Det fungerer på samme måte ? at du kan utvikle en slags class som for eks warrior,mage osv ? Det stemmer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hvis du tar alle spillene nevnt her x 100 så har du Dark Souls. Må ha noen fixer for pc versjonen men er så insane verdt det. Er så vanskelig at du kommer til å rive deg i håret men når du får det til så er det beste spillet som har kommet ut av open world spill. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Elder Scrolls Online. Lenke til kommentar
nissn Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 -Risen (du vet sikkert om det siden du nevner Gothic), kommer også ett nytt Risen i august i år.-the witcher Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ta også en titt på Elder Scrolls 3: Morrowind. Det var forgjengeren til Oblivion og Skyrim, og mange, mange ganger bedre på alle områder. Mener nå jeg, da. Det ser riktignok ikke helt pent ut i dag, men mye kan forbedres med en graphic mod. Ellers har vi jo Two Worlds og Two Worlds 2. Det første fikk mye pepper, men det andre er ikke så verst. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Kingdom of Amalur kan vel være verdt å ta en titt på. Det fungerer på samme måte ? at du kan utvikle en slags class som for eks warrior,mage osv ? Det stemmer Skriver meg også på denne! Ganskeså gøy å være mage/warrior hybrid Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Dragon's Dogma spillene er også verdt å prøve ut, store verdener der Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg vil anbefale Dragon Age 1/2 og The Witcher 1/2. Det kommer en tredje utgave av begge disse spillene om ikke veldig lenge. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det næreste du kommer er nok Fallout 3 og New Vegas. Men hvis du ønsker andre gode rollespiller er The Witcher( ikke åpen verden) og Divinity 2 gode anbefalinger. Lenke til kommentar
Ord Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det næreste du kommer er nok Fallout 3 og New Vegas. Men hvis du ønsker andre gode rollespiller er The Witcher( ikke åpen verden) og Divinity 2 gode anbefalinger. Liten innvending, The Witcher 3 er på veg og her blir det åpen verden som er 20% større enn Skyrim. Personlig har jeg troen på at dette blir årets spill 2014 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det stemmer det, men det er ennå lenge til det kommer ut og vil dermed ikke hjelpe trådstarter nå. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg syns Two Worlds 1 er dritbra, spilla det 2 ganger :]Gothic 3 er og veldig bra, men begynner jo å dra på årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå