Gjest medlem-332567 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 ble sint siden pcen min fucka opp, og slo den et par ganger. Nå ER den VIRKELIG TREIG, nettet har blitt mye verre/ og fps'en på spillene... også lager den mye lyder.. hva kan det være? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 det kan være at du har ødelagt den, gratulerer. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Jeg vil tro du slå i maskinen rett ved der touchpaden (styreflaten for mus) sitter?Rett ved sitter også din harddisk, hvor alt maskinen er lagret.Det som kan ha skjedd er at du har skadet den på et vis, dette medfører treghet og tilslutt vil den slutte å fungere, da har du mistet alt du lagret på maskinen. Det du kan gjøre: ta backup for å være på den sikre siden. Annen ting, hvis det er veldig stille hos deg kan du prøve å lytte til maskinen, du burde kunne høre at maskinen leser/skriver til harddisken, kanskje også tikke lyder (da er det noe galt med harddisken). Endret 5. mars 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Slå der ved touchpaden ja, så det jeg må gjøre er å bytte hardisk? Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Kan noen svare eller? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vet ikke om du vil høre svaret.. Pcen din er sannsynligvis ødelagt, og det vil nok ikke hjelpe å bytte hardisk. Kanskje du behandler din neste PC litt bedre! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 faen a, den kan ikke være ødelagt når jeg kan spille med den? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vet ikke om du vil høre svaret.. Pcen din er sannsynligvis ødelagt, og det vil nok ikke hjelpe å bytte hardisk. Kanskje du behandler din neste PC litt bedre! Maskinen hans ødelagt? Det er ikke dermed sagt at han har ødelagt andre komponenter en HDD. Vi antar at TS bare har ødelagt HDD fordi TS sier maskinen er treig, dette kan skyldes at HDD har fått skader. Og jeg vil råde deg N0AH med å ta backup snarest. Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 hva er backup,er det sånn du lagrer alt du har på pcen?? hva må jeg gjøre, får å den til å funke igjen, bytte HDD? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Backup vil si at du ta vare på det ønsker fra maskinen på en annen maskin, ekstern harddisk eller USB-minnepenn. Mest sannsynlig vil du måtte bytte harddisk (HDD) ja. Jeg er redd for at du slått slik i maskinen ved styreflaten at HDD har tatt skade av dette. Jeg kan ikke si med sikkert, men etter å opplevd treghet ved flere maskiner og bytte av harddisk har hjulpet, ville jeg tro dette ditt problem her.EDIT:Vær klar over at når du har skiftet ut HDD, har du ingen installasjon av operativsystem, det vil du må installere ønsket operativsystem som Windows på nytt, du må også ha lisensnøkkel (står som regel et klistremerke under maskinen med lisensnøkkel og type Windows du skal ha). Endret 6. mars 2014 av Gjest Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor slår du pcen i det hele tatt? Heng opp en båkse-pute ved siden av. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Backup vil si at du ta vare på det ønsker fra maskinen på en annen maskin, ekstern harddisk eller USB-minnepenn. Mest sannsynlig vil du måtte bytte harddisk (HDD) ja. Jeg er redd for at du slått slik i maskinen ved styreflaten at HDD har tatt skade av dette. Jeg kan ikke si med sikkert, men etter å opplevd treghet ved flere maskiner og bytte av harddisk har hjulpet, ville jeg tro dette ditt problem her EDIT: Vær klar over at når du har skiftet ut HDD, har du ingen installasjon av operativsystem, det vil du må installere ønsket operativsystem som Windows på nytt, du må også ha lisensnøkkel (står som regel et klistremerke under maskinen med lisensnøkkel og type Windows du skal ha). Tusen takk! Har ikke råd til det,meeeen da veit jeg hvertfall det. Endret 6. mars 2014 av medlem-332567 Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor slår du pcen i det hele tatt? Heng opp en båkse-pute ved siden av. Har lagga med internett i det siste så jævlig, og pcen min har blitt litt raskere før når jeg gjorde det på skole-pcen , men nå vet jeg at det er HDD'en som gjorde det.. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor slår du pcen i det hele tatt? Heng opp en båkse-pute ved siden av. Har lagga med internett i det siste så jævlig, og pcen min har blitt litt raskere før når jeg gjorde det på skole-pcen , men nå vet jeg at det er HDD'en som gjorde det.. Da ville jeg likt og vite hva slags pc som blir raskere av slåing. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 I gamle dager trodde man at det hjalp å slå elevene, men det er ikke lov i dag. Siden det hjelper ennå mindre å slå datautstyr bør man slutte med det også... Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det hjalp å slå elevene, får at de skulle få disiplin.. å det gjorde dem.. Nå er det bare swag fags, smoke weed every day fags over alt. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Svar på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Svar på spørsmålet mitt? skole-pc Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Så du mener at skole pc, kan slås og bli bedrenmen ikke vanelige Lenke til kommentar
Gjest medlem-332567 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei, men den funker ikke det heletatt noen ganger, den nekter å starte opp i det heletatt, jeg må slå den en gang for at den skal starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå