rOflcOptEr-- Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg har tenkt lenge på å få meg en ekstra pc-skjerm nå, men har vel egentlig ikke orket å sett så mye på det før nå. Har ett skjermkort som støtter det enkelt, så ingen problemer der. Skjermen jeg har fra før er en Samsung Syncmaster 2233rz, en gammel, men god gamingskjerm. Dette er da en skjem som ikke er så lett å få tak i lenger. Jeg er ikke sikker, men jeg bør vel helst ha 2 like skjermer om jeg skal ha ett slikt oppsett? Og jeg er veldig usikker på hvilke(n) skjerm(er) jeg skal velge. Hovedsaklig brukt til gaming og diverse. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Ville nok heller stått enten prøve å kjøpe noe tilsvarende som det du har brukt eller vurdert noe helt nytt. AOC 24" LED G2460PQU 1920x1080, 144hz, 1ms, 20m:1, VGA/DVI/HDMI/DP, Heigh Adjust/Pivot Er vel en del bedre, og samtidig billig, er ikke noe vits å betale så veldig mye når 4k ultra skjermene er like rundt gjørnet, Lurer litt på hva slags skjermkort du har? Har du kun GTX 680 \ HD 6970 eller tilsvarende blir det nok litt krevende å drive flere AOC 24" skjermer i spill, men film og kontorbruk bør vel gå bra. Endret 7. mars 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå