Gå til innhold

Hvilket røykmerke er best, og hvor mye røyker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner:

1. Favoritten min er rød Prince, men det går mest i Level, Paramount, eller Rød3 tobakk. Billigere...

2. Ca 25-30 om dagen

3. Ca 12 år

4. Ja

5. Røyk er best, men snus er greit når man ikke kan røyke

6. Ingen planer nei, liker det for godt! :-)

Lenke til kommentar

1. Hvilken røyk er din favoritt? Rød 3 tobakk. Liker ikke sigaretter noe særlig siden man blirr så tørr i halsen.

 

2. Hvor mye røyker du pr dag? 1,5 pakke i uka, vet ikke helt hvor mange det blir pr dag.

 

3. Hvor gammel var du når du begynte? 15-16 tror jeg.

 

4. Bruker du snus og? Nope, klarer ikke smaken når det begynner å renne av snusen.

 

5. Hva liker du best, røyk eller snus? Røyk.

 

6. Har du planer om å slutte? Ja, har hatt planer en stund, men fanten ikke så lett.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

1)

Rulllings: Rød3

Pinner : Rød

 

2)

Røyker så mye jeg vil, nå har jeg ikke røykt på et par uker, men det er fordi jeg glemmer å kjøpe på butikken. Har holdt på sånn i 20+ år.

 

3)

13-14

 

4)

Snuser ikke, er verken bonde eller student.

 

5)

Se over.

 

6)

Når jeg dauer.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

1. Lucky Strike
2. Kanskje 10 stk. i måneden :D
3. 18
4. Ja, snus > røyk
5. Se over
6. Nei, er ingen storsnuser, og røyking blir det lite av, må jo nyte livet litt og :)

Lenke til kommentar

1. Hvilken røyk er din favoritt?

2. Hvor mye røyker du pr dag?

3. Hvor gammel var du når du begynte?

4. Bruker du snus og?

5. Hva liker du best, røyk eller snus?

6. Har du planer om å slutte?

  • Blue Master
  • 10-15 om dagen, men nå har jeg sluttet å røyke.
  • 18 år.
  • Ja, jeg brukte også snus, men har sluttet med det.
  • Likte nok snus best, da man kan nyte det innendørs.
  • Jeg har allerede sluttet.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Har du vurdert å gå over til E-Cigaretter? Kan spare deg mye penger og du vil merke en stor forbedring i helsa :)

Nei... Frister ikke!

Hvorfor ikke? :)

Syns ordentlig røyk er bedre!

Etter å ha lest trådene dine fremstår du som selvdestruktiv og stolt av det. ??!?

Hvorfor det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Syns ordentlig røyk er bedre!

 

 

Vel, om du er av den oppfatningen at damp er "falsk" røyk og "ordentlig" røyk er "ekte" så ... ja, da får du bare ha den oppfatningen. Men jeg klarer ikke la være å tro at du aldri har smakt damp før. Ikke mange som oppriktig mener at røyk er et bedre alternativ på noen måte når de først har prøvd. Damp er etter min mening røyk, versjon 2. Men alle til sitt, for all del :)

Lenke til kommentar

 

 

Syns ordentlig røyk er bedre!

 

Vel, om du er av den oppfatningen at damp er "falsk" røyk og "ordentlig" røyk er "ekte" så ... ja, da får du bare ha den oppfatningen. Men jeg klarer ikke la være å tro at du aldri har smakt damp før. Ikke mange som oppriktig mener at røyk er et bedre alternativ på noen måte når de først har prøvd. Damp er etter min mening røyk, versjon 2. Men alle til sitt, for all del :)

Har prøvd, men likte det ikke! Syns vanlige sigaretter smaker bedre, også ser man jo nesten narkoman ut med den e-røyken, og flasker og utstyr til det... Da er det greiere men en sigg-pakke og en lighter! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Hvilken røyk er din favoritt?

2. Hvor mye røyker du pr dag?

3. Hvor gammel var du når du begynte?

4. Bruker du snus og?

5. Hva liker du best, røyk eller snus?

6. Har du planer om å slutte?

 

1. Jeg har sluttet å röyke sigg, var feströyker men om jeg skulle röykt så ville det värt lucky Strike.

 

2. ca 2-4 sigarer i måneden

 

3. Husker ikke, begynte tidlig, aldersgrensa var 15-16år för, så tror jeg begynte å kjöpe tobakk selv rundt da.. gikk i rullings i försten.

 

4. Snus bruker jeg nesten daglig dvs en til to porsjoner på kvelden. Tror ikke man kreperer av snus, men kjenner drössevis av folk när og fjernt som har dödd av lungekreft og kols. Typ tanter og onkler, foreldre til kamerater osv.

 

5. Det må bli snus pga kvalitet, styrke og helsegevinst.

 

6. Har planer om å teste damping/E- röyk.

En sigar i helgen eller hver fjortende dag slutter jeg nok ikke med, snus er også sunt og billig her i Sverige..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

 

 

Syns ordentlig røyk er bedre!

 

Vel, om du er av den oppfatningen at damp er "falsk" røyk og "ordentlig" røyk er "ekte" så ... ja, da får du bare ha den oppfatningen. Men jeg klarer ikke la være å tro at du aldri har smakt damp før. Ikke mange som oppriktig mener at røyk er et bedre alternativ på noen måte når de først har prøvd. Damp er etter min mening røyk, versjon 2. Men alle til sitt, for all del :)

Har prøvd, men likte det ikke! Syns vanlige sigaretter smaker bedre, også ser man jo nesten narkoman ut med den e-røyken, og flasker og utstyr til det... Da er det greiere men en sigg-pakke og en lighter! :-)

 

 

Så man ser mindre narkoman ut med sigg? Med lungekreft i sikte?

 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Syns ordentlig røyk er bedre!

 

Vel, om du er av den oppfatningen at damp er "falsk" røyk og "ordentlig" røyk er "ekte" så ... ja, da får du bare ha den oppfatningen. Men jeg klarer ikke la være å tro at du aldri har smakt damp før. Ikke mange som oppriktig mener at røyk er et bedre alternativ på noen måte når de først har prøvd. Damp er etter min mening røyk, versjon 2. Men alle til sitt, for all del :)

Har prøvd, men likte det ikke! Syns vanlige sigaretter smaker bedre, også ser man jo nesten narkoman ut med den e-røyken, og flasker og utstyr til det... Da er det greiere men en sigg-pakke og en lighter! :-)

Så man ser mindre narkoman ut med sigg? Med lungekreft i sikte?

Ser vel ikke narkoman ut med sigg! Jeg syns nå Prince smaker best! Men Level og Paramount går også greit, da det er billigere! :-)

Lenke til kommentar

Det kommer an på öyet som ser. Sigaretter er mer vanedannende og jeg har hört mer dödelig enn feks Heroin.

 

Det at folk ikke klarer å slutte med å bruke noe som er så dödelig og skadelig for helsa sier sitt.

 

Men for all del kos deg med siggen din, men håper du klarer å slutte en gang for din egen del. Da kan kanskje snus og damping hjelpe deg på vei.

Lenke til kommentar

Det kommer an på öyet som ser. Sigaretter er mer vanedannende og jeg har hört mer dödelig enn feks Heroin.

 

Det at folk ikke klarer å slutte med å bruke noe som er så dödelig og skadelig for helsa sier sitt.

 

Men for all del kos deg med siggen din, men håper du klarer å slutte en gang for din egen del. Da kan kanskje snus og damping hjelpe deg på vei.

Ja, er man avhengig så er man avhengig...! Har jo røyka i 5 år, så kan jo ikke akkurat si at jeg er nybegynner!

 

Jada, koser meg med røyken min jeg! Og ja, snus hjelper jo på røyksuget når man er steder man ikke kan røyke...! Men jeg foretrekker sigg! :-)

 

Ja, skal vel kanskje slutte en gang, men ikke enda! Kanskje hvis jeg blir gravid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...