AfterGlow Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Logitech slipper tastatur med innebygget berøringsflate.Dette tastaturet gir deg full kontroll i TV-stuen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Verdt å merke seg at Logitech har hatt et liknende tastatur for pc i markedet siden 2011 eller noe sånt: Logitech Wireless Touch Keyboard K400 til under 300 riksdaler. Det nye kunne med fordel ha hatt bakbelyste taster imo, nå som det er 2014. Endret 5. mars 2014 av mandela 4 Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Bruker selv K400 som jeg har hatt en stund ja .. this looks like.. the same ? 1 Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Har da også hatt et Logitech tastatur med innebygget styreplate siden 2011. Brukes til stuePC med W8 på. Funker knall Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 K400 + harmony mottaker og software = dette. Det ser ikke ut som de har gjort noe med selve tastebrettet, dette er bra. Men norsk pris på ~1500 kr blir litt mye når K400 koster rundt 400kr. Jeg tror likevel det er verdt det for mange - ikke alle som kun har htpc påkoblet stuealteret, og da kommer det godt med å kunne trykke "source" på tastaturet uten å strekke seg etter fjernkontrollen. Helt seriøst så er prisen passende, Harmony-serien har alltid vært premium utstyr med gode styrings- og programmeringsmuligheter for flere enheter. Blir nok en slik en den dagen tven står i et annet rom enn riggen, så lenge de gjør noe med kvalitetsfølelsen med brettet. K400 fungerer meget bra men kan virke en anelse kjip for 1500kr. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Verdt å merke seg at Logitech har hatt et liknende tastatur for pc i markedet siden 2011 eller noe sånt: Logitech Wireless Touch Keyboard K400 til under 300 riksdaler. Det nye kunne med fordel ha hatt bakbelyste taster imo, nå som det er 2014. Baklyste taster til en HTPC? Nei takk. K400 som folk snakker om, hvordan kommuniserer den med PCen? Bluetooth? AtW Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Tror også at det kan være verdt å nevne at Harmony Hub (ufoboksen fra videoen) er en styringsenhet som fungerer med android og ios og brukes med en app til å styre tven fra mobilen/nettfjøla. Da blir plutselig 1500kr ganske rimelig! Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Verdt å merke seg at Logitech har hatt et liknende tastatur for pc i markedet siden 2011 eller noe sånt: Logitech Wireless Touch Keyboard K400 til under 300 riksdaler. Det nye kunne med fordel ha hatt bakbelyste taster imo, nå som det er 2014. Baklyste taster til en HTPC? Nei takk. K400 som folk snakker om, hvordan kommuniserer den med PCen? Bluetooth? AtW 2.4 GHz unified-mottakeren Logitech bruker på de fleste trådløse produktene sine. Kan ha litt laber rekkevidde fra baksiden av en smart-tv eller bak et kabinett. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Baklyste taster til en HTPC? Nei takk. K400 som folk snakker om, hvordan kommuniserer den med PCen? Bluetooth? Logitech Unifying-mottaker. Hvorfor ikke bakbelyste taster? Lyset kan alltid skrus av, men kan med fordel være på i mørke rom når man kåler med setup'en Endret 5. mars 2014 av mandela Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Baklyste taster til en HTPC? Nei takk. K400 som folk snakker om, hvordan kommuniserer den med PCen? Bluetooth? Logitech Unifying-mottaker. Hvorfor ikke bakbelyste taster? Lyset kan alltid skrus av, men kan med fordel være på i mørke rom når man kåler med setup'en Tastatur med lys er lite lesbare når lysene er av, og man vil ikke forstyrres av lys og drit når man ser på en film. AtW Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Tastatur med lys er lite lesbare når lysene er av, og man vil ikke forstyrres av lys og drit når man ser på en film. 1. når er bakbelyste tastaturer brukbare da? Jeg bruker et Fujitsu KB910 tastatur med bakbelyste taster og for min del er lyset mest brukbart i mørket 2. man kan vanligvis skru lyset av, man bruker jo ikke tastaturet når man endelig har fått valgt en og satt den på. Endret 5. mars 2014 av mandela Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Så for en som meg som ikke har smart-tv og som bruker en stasjonær pc som mediasenter er ikke dette noe revolusjonerende sammenlignet med Dinovo edge? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Verdt å merke seg at Logitech har hatt et liknende tastatur for pc i markedet siden 2011 eller noe sånt: Logitech Wireless Touch Keyboard K400 til under 300 riksdaler. Det nye kunne med fordel ha hatt bakbelyste taster imo, nå som det er 2014. Baklyste taster til en HTPC? Nei takk. K400 som folk snakker om, hvordan kommuniserer den med PCen? Bluetooth? AtW Den bruker logitechs unifying receiver Edit: learn to refresh... Endret 5. mars 2014 av Snobjorn Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Cool. Håper de også selger tastaturet uten hub'en også. Har allerede Harmony Ultimate, så derfor trenger jeg ikke enda en hub. Men tastaturet kunne jeg godt tenkt meg (selvfølgelig med muligheten til å koble opp mot min eksisterende hub). Er også enig om at baklys hadde vært ønskelig. Sliter bl.a. med tastene på fjernkontrollen til Boxee Box når det er mørkt. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Denne Harmony Hub, er det den som sender signalene videre til TV, PC, Spillkonsoll, Tuner etc? Hvor godt kan man gjemme den? Har selv et Logitech TK820 og er veldig fornøyd med det. Gir en del mer premium følelse enn K400. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 2.4 GHz unified-mottakeren Logitech bruker på de fleste trådløse produktene sine. Kan ha litt laber rekkevidde fra baksiden av en smart-tv eller bak et kabinett.Dette kan jeg skrive under på. Har plugget min inn bak på HTPC'en som står inne i et skap. Har tendens til å hakke fælt hvis jeg ikke løfter opp tastaturet. Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 2.4 GHz unified-mottakeren Logitech bruker på de fleste trådløse produktene sine. Kan ha litt laber rekkevidde fra baksiden av en smart-tv eller bak et kabinett.Dette kan jeg skrive under på. Har plugget min inn bak på HTPC'en som står inne i et skap. Har tendens til å hakke fælt hvis jeg ikke løfter opp tastaturet. Logitech sin BT løsning med dinovo edge gir 1 ekstra meter(5 vs 4m) i åpen luft så logitech er ikke noe å skryte av på rekkevidde fronten. Man kan likevell se enkelte produkter som bruker unifying som lagger på alt over 2m så greit å lese en del før man hopper på logitech utstyr nå om dagen. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Har brukt k400 i over 2 år og er storfornøyd med det. Mottakeren står i siden av kabinettet og det gir ca 4m rekkevidde uten problemer, 5m+ blir "hakkete". Lenke til kommentar
mestr32 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Baklyste taster til en HTPC? Nei takk. K400 som folk snakker om, hvordan kommuniserer den med PCen? Bluetooth? Logitech Unifying-mottaker. Hvorfor ikke bakbelyste taster? Lyset kan alltid skrus av, men kan med fordel være på i mørke rom når man kåler med setup'en Tastatur med lys er lite lesbare når lysene er av, og man vil ikke forstyrres av lys og drit når man ser på en film. AtW Logitech sine harmony fjernkontroller har lys i tastene som automatisk aktiveres når du løfter kontrollen, og deaktiveres 2-3 sekunder etter du legger den fra deg. lignende må vel være akseptabelt for et tastatur? Lenke til kommentar
banankalle Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vil anbefale Logitech K810 til HTPC, det kommuniserer over bluetooth men har bra rekkevidde og batteritid i tillegg til å ha bakbelyste taster og ta opp svært liten plass på stuebordet http://www.prisjakt.no/product.php?p=1525270 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå