Shruggie Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Why? Med G-Sync ser grafikken bedre ut. Det er det eneste som betyr noe i kappløpet mellom nvidia og ATI. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg må si meg helt enig i det Petersen sier og ingenting kom som en bombe. Synest forsåvidt at det er merkelig at ikke flere folk skjønner dette. De aller fleste produkt i dag selges for den prisen markedet er villig til å betale. Virker som det er mange på dette forumet som faktisk ikke tjener sine egne penger av de som klager på slikt. Jup det er merkelig, selv om de ikke har erfaring fra forretninger utenom WOW auksjon som i seg selv er god opplæring rundt dette så er det ganske logisk. Du vil selge noe til den prisen som gir deg mest penger, Jup det finnes masse unntak men de er unntak. eks: Du selger gamle varer billig for å rydde plass i butikken eller de går ut på dato og må kastes snart. Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hva er egenlig G-sync? Hakker bilde mindre på tung drivende spill når skjermkortet er får svak uansett? Jeg trur ikke helt på Nivida i dette lure produktet deres.. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Når du ikke vet hva g-sync går ut på, og allikevel kaller det et lureprodukt, så driter du deg loddrett ut. Les denne kompis http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_g_sync_review_guide,1.html 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hva er egenlig G-sync? Hakker bilde mindre på tung drivende spill når skjermkortet er får svak uansett? Jeg trur ikke helt på Nivida i dette lure produktet deres.. Man skal helst ikke blande religion inn i G-Sync... Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Når du ikke vet hva g-sync går ut på, og allikevel kaller det et lureprodukt, så driter du deg loddrett ut. Les denne kompis http://www.guru3d.com/articles_pages/nvidia_g_sync_review_guide,1.html Jeg har vel drittet meg ut;-) men takk for linken. Fikk bedre forståelse nu. Men jeg har mere tru på mantle fra amd. Hvis alle spill får støtte får det da. Er vel kun bf 4 som har det i dag. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Mantle og G-Sync er 2 vidt forskjellige ting. Uansett hva folk antar om G-Sync så er det et teknologimessig fremskritt for skjermteknologi. 1 Lenke til kommentar
Harambe erection Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 LOLLLLLLLLLLLLLLLLL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå