VargAamo Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Nvidia røper hva teknologien <em>egentlig</em> koster.Derfor koster G-Sync-skjermene en formue (Ekstra) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Akkirat, da ble prisen jeg er villig til å betale for en G-sync skjerm satt til 299kr mer enn vanlig skjerm. 5 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 2500kr er det jeg hadde betalt for en G-sync skjerm med TN panel. 1 Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Sålenge de får det inn i 120/144 hz skjermer så vil jeg vurdere det. 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Begynner nesten å mistenke at NVIDIA egentlig gjør dette mer for å tjene penger enn for morro skyld... 2 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Begynner nesten å mistenke at NVIDIA egentlig gjør dette mer for å tjene penger enn for morro skyld... Du trenger ikke mistenke, de gjør det for pengene sin skyld 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Neida, NVIDIA er en veldedig organisasjon. Visste du ikke det? 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ifølge amerikansk aksjelov har de faktisk ikke lov til å gjøre noe som koster aksjonærene penger i form av lavere aksjeverdi. USA er et rart land. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ifølge amerikansk aksjelov har de faktisk ikke lov til å gjøre noe som koster aksjonærene penger i form av lavere aksjeverdi. USA er et rart land. Og lovene hjelper USA utforbakke : http://www.commondreams.org/views02/0119-04.htm Lenke til kommentar
kallago Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Man må hellere ikke glemme at folk kan kjøpe billigere skjermkort og få samme spillopplevelse som et dyrt skjermkort eller to i sli, ergo betaler vi i starten bare litt ekstra, men på sikt tror jeg vi vil betale lavere pris, hvis ikke noe uventet skjer fra AMD. Var det ikke noe med at G-sync ikke virker med sli, hvis det er tilfellet så vil de selge færre kort og folk dermed tvinges til å kjøpe et dyrt ett likevel. Så kanskje dette er et forsøk fra Nvidia på å fjerne kjør 2 mid lvl kort i sli og få bedre ytelse enn et toppkort til en pris høyere enn som er høyere enn 2 mid lvl kort trikset. Uansett må de tjene penger og jeg betaler gjerne 5000 kr for en ny skjerm, men 120 Hz/144Hz er det jeg også venter på til 5000 kr. Takk Nvidia for at dere gir oss en fin ny teknologi. Litt surt at AMD har fått veldig bra lydteknologi i det siste og Nvidia fåt G-sync på bilde siden. Jeg vil ha mulighten for å kjøre både ett Nvidia kort og et fra AMD samtidig, Finns det mulighet for det? Kanskje kjøre lyd og physics på AMD og kun bildet fra Nvidia i sli, Så Her kunne Intel ha smeltet Nviida og AMD drivere sammen med en "a driver (ring) to RULE them all" hehe Lenke til kommentar
kallago Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Man må hellere ikke glemme at folk kan kjøpe billigere skjermkort og få samme spillopplevelse som et dyrt skjermkort eller to i sli, ergo betaler vi i starten bare litt ekstra, men på sikt tror jeg vi vil betale lavere pris, hvis ikke noe uventet skjer fra AMD. Var det ikke noe med at G-sync ikke virker med sli, hvis det er tilfellet så vil de selge færre kort og folk dermed tvinges til å kjøpe et dyrt ett likevel. Så kanskje dette er et forsøk fra Nvidia på å fjerne kjør 2 mid lvl kort i sli og få bedre ytelse enn et toppkort til en pris høyere enn som er høyere enn 2 mid lvl kort trikset. Uansett må de tjene penger og jeg betaler gjerne 5000 kr for en ny skjerm, men 120 Hz/144Hz er det jeg også venter på til 5000 kr. Takk Nvidia for at dere gir oss en fin ny teknologi. Litt surt at AMD har fått veldig bra lydteknologi i det siste og Nvidia fåt G-sync på bilde siden. Jeg vil ha mulighten for å kjøre både ett Nvidia kort og et fra AMD samtidig, Finns det mulighet for det? Kanskje kjøre lyd og physics på AMD og kun bildet fra Nvidia i sli, Så Her kunne Intel ha smeltet Nviida og AMD drivere sammen med en "a driver (ring) to RULE them all" hehe Mente å si: Så kanskje dette er et forsøk fra Nvidia på å fjerne "kjør 2 middels lvl kort i sli og få bedre ytelse enn 1 toppkort til en pris lavere enn 1 toppkort kort trikset." Dog litt ekstra på strømregningen med sli. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg er spent på om vi får kjøpt løse PCB for 248QE og hva prisen vil være. Absolutt noe som skal vurderes da det påpekes vesentlig bedre spillopplevelse fra de som har prøvd det. 1 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Når er det mulig og kjøpe seg en 27 tommers med G-sync her til lands? Skal skaffes fortest mulig . take my money Nvidia Endret 5. mars 2014 av rbr Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Når er det mulig og kjøpe seg en 27 tommers med G-sync her til lands? Skal skaffes fortest mulig . take my monkey Nvidia Gyllen monkey ? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Når er det mulig og kjøpe seg en 27 tommers med G-sync her til lands? Skal skaffes fortest mulig . take my monkey Nvidia Gyllen monkey ? haha skrivefeil der ja Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Kan noen fortelle oss som ikke har ekstra hva artikkelen sier? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei, for det koster (dare I say it?) Ekstra. Knis. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg må si meg helt enig i det Petersen sier og ingenting kom som en bombe. Synest forsåvidt at det er merkelig at ikke flere folk skjønner dette. De aller fleste produkt i dag selges for den prisen markedet er villig til å betale. Virker som det er mange på dette forumet som faktisk ikke tjener sine egne penger av de som klager på slikt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg må si meg helt enig i det Petersen sier og ingenting kom som en bombe. Synest forsåvidt at det er merkelig at ikke flere folk skjønner dette. De aller fleste produkt i dag selges for den prisen markedet er villig til å betale. Virker som det er mange på dette forumet som faktisk ikke tjener sine egne penger av de som klager på slikt. Er mange som hyler som noen småunger så fort en ting koster over 2 kroner og 50 øre, litt slitsomt egentlig. Har du ikke råd så lå vær og kjøp det da, så enkelt og trenger ikke whine over det. Lenke til kommentar
kallago Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Man må hellere ikke glemme at folk kan kjøpe billigere skjermkort og få samme spillopplevelse som et dyrt skjermkort eller to i sli, ergo betaler vi i starten bare litt ekstra, men på sikt tror jeg vi vil betale lavere pris, hvis ikke noe uventet skjer fra AMD. Var det ikke noe med at G-sync ikke virker med sli, hvis det er tilfellet så vil de selge færre kort og folk dermed tvinges til å kjøpe et dyrt ett likevel. Så kanskje dette er et forsøk fra Nvidia på å fjerne kjør 2 mid lvl kort i sli og få bedre ytelse enn et toppkort til en pris høyere enn som er høyere enn 2 mid lvl kort trikset. Uansett må de tjene penger og jeg betaler gjerne 5000 kr for en ny skjerm, men 120 Hz/144Hz er det jeg også venter på til 5000 kr. Takk Nvidia for at dere gir oss en fin ny teknologi. Litt surt at AMD har fått veldig bra lydteknologi i det siste og Nvidia fåt G-sync på bilde siden. Jeg vil ha mulighten for å kjøre både ett Nvidia kort og et fra AMD samtidig, Finns det mulighet for det? Kanskje kjøre lyd og physics på AMD og kun bildet fra Nvidia i sli, Så Her kunne Intel ha smeltet Nviida og AMD drivere sammen med en "a driver (ring) to RULE them all" hehe Mente å si: Så kanskje dette er et forsøk fra Nvidia på å fjerne "kjør 2 middels lvl kort i sli og få bedre ytelse enn 1 toppkort til en pris lavere enn 1 toppkort kort trikset." Dog litt ekstra på strømregningen med sli. Rettelse: etter å ha undersøkt litt mer, G-sync virker fungerer med SLI. Da er det modig av Nvidia å lansere G-sync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå