Tullballj Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Har en 2011 modell golf 6. Syns speedometeret er litt følsomt. Når jeg ligger i jevn hastighet er det akkurat som nålen går litt fram og tilbake. Er det normalt? Se video... trim.3EDFB699-7328-47E1-888F-4830AB91B77B.MOV Endret 5. mars 2014 av Tullballj Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er mulig det er fler som gjør det, men av sammenliknbare biler jeg bruker en del for tiden er det ingen som gjør dette. I alle fall ikke så mye, da det er en sånn ting jeg villle lagt merke til, og irritert meg over. (Og deretter irritert meg over at jeg lot meg irritere meg av det). Men hva skjer hvis du velger å vise farten digitalt i MFD eller hva det kalles, det lille displayet midt i instrumentpanel, flakser den også opp og ned, eller er det kun nåla? 2 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Har en 2011 modell golf 6. Syns speedometeret er litt følsomt. Når jeg ligger i jevn hastighet er det akkurat som nålen går litt fram og tilbake. Er det normalt? Se video... Det er bare nålen som gjør det. Det digitale er normalt. Men er dette noe som blir regnet som en reklamsjon såfall, eller er det normalt på vw golf? Har ikke lagt merke til det slik i andre biler... Endret 5. mars 2014 av Tullballj Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er det samme problem når du kjører med cruise control? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Ja, samme da også. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Er det andre som har opplevd det samme? Er dette innafor eller reklamsjon? Bilen er såpass ny at det er reklamsjon og garanti igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Slik skal det ikke være. Har det vært slik lenge? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Har vært sånn en stund, men ikke tenkt over det før noen andre kommenterte. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Kan jeg klage på det eller er det så lite? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er jo absolutt en klagesak. Anbefaler deg bare å dra innom Møller Bil og be de se på det! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det der ville jeg klaget på. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hvis det opptaket er gjort med helt jevn hastighet er det bare å klage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Har vært sånn en stund, men ikke tenkt over det før noen andre kommenterte. Dersom det har vært slik veldig lenge, og du ikke har sagt fra, er det viktig å være kjent med følgende i forbrukerkjøpsloven: § 27.Reklamasjon Dersom det foreligger en mangel ved tingen, må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Denne fristen for å reklamere kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Det er ikke så lenge siden jeg oppdaget det. Begynner å bli litt lei denne bilen nå. Først en bulk som ikke var opplyst om, så dårlige bakbremser, mellomaksling som røk, webasto som sluttet å virke, hadde fått med skjeve vinterfelger og nå speedometeret. Har bare hatt bilen siden midten av juli og kjøpte den hos Møller bil med garanti og reklamasjonsrett, så blir vel en ny tur igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå