Niklasp Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Trailer for nye Transformers er sluppet.Se Optimus Prime denge en robot-dinosaur Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Den første var ikke verst, men nå håper jeg de har et bra plott, ellers kan dette bli veldig trist. Effekter holder ikke.. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Får jo grøssninger av hele dette far og datter forholdet bare av traileren, lover ikke spesielt bra.. 2 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Får jo grøssninger av hele dette far og datter forholdet bare av traileren, lover ikke spesielt bra.. Ganske enig der. 1 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Er veldig usikker på denne filmen, skal nok se den, men må jo bare si det som det er: Grimlock saves the universe! Lenke til kommentar
siggen103 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg synes Transformeres 1 og 2 er best så langt, og da spesielt nummer 2. Nummer 4 ser ut til å ha en dyster og mørk handling over seg. Tror den kan bli bra den også, og Michael Bay skuffer som regel ikke. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Mark Wahlberg er en av mine favorittskuespillere, transformers filmene har til nå vært underholdene og synes ikke det er et for melket konsept, men jeg er en sucker for action og effekter. Gleder meg til å se denne her. Stusser forøvrig litt på artikkeltittelen, ser jo bare Optimus klabbe til en dinosaur, ingen denging. Klikket meg inn for å se en dinosaur bli denget av Optimus, det skjedde ikke og jeg ble litt skuffet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 .. og akkurat da du ikke trodde det kunne bli kleinere ansetter de Marky Mark. Grøss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg