Kurt Lekanger Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Nå er Quiz Battle 2 her – med mulighet til å sammenligne deg med motstanderne.Norge best i Norden i populær Quiz-app Lenke til kommentar
Jahn Richard Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Tar æ ikke helt feil så finnes Quizkampen tell Windows Phone også! Kun på svensk, men det klare man godt! http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/quizkampen/d69a5450-ffc6-4317-b17d-5ae10a4ca7df 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Liker utseendet på nye Quiz Battle, men det er skikkelig dårlig gjort av Illustrert Vitenskap å lage en ny app istedet for å oppdatere versjon 1. Nå må jeg kjøpe pro på nytt om jeg skal nyte godt av fordelene jeg allerede har betalt for? :/ 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dette er noe av det verste søppelet jeg har vært borti. Konseptet i seg selv er interessant, men maken til aggressiv reklame har jeg ikke sett i noen app før. Etter hver eneste runde kommer det en reklamesnutt, enten et bilde eller en video. De lar seg trykke vekk, men etterfølges alltid av en oppmaning til å betale for å slippe reklamen. Så man skal først betale for å slippe reklame, og deretter betale for in-game funksjoner som kan hjelpe til å løse oppgavene. I dag oppdaget jeg at spillet i tillegg lagrer nevnte reklamevideoer i en skjult mappe på telefonminnet, kalt ApplifierVideoCache. Disse forsvinner ikke ved avinstallering heller, viser det seg. Herved avinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg