_Nitro_ Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei... har endelig lært meg hvordan jeg skal bruke php opp mot en mysql server. Men det jeg da lurer på er... Hvordan får jeg laget en side der man må bruke et administrator brukernavn og passord for å logge på. Inne på denne siden ligger Muligheter til å legge til nyheter, slette nyheter, legge til nye bilder, nye linker og fjern bilder og linker. Er det noen som vet hvordan dette kan ordnes? På Forhånd Takk. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 det enkleste hvis du er helt blank, er å bruke SESSIONS, les her for mer info og tutorials: http://no.php.net/manual/en/ref.session.php[/urll] Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det jeg gjør for å passordbeskytte mine sider er å installerer phpSecurePages og legge til to linjer med kode i toppen av filene jeg vil ha beskyttet. Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 greit nok å lære deg sessions, men ikke bruk det alene bruk sessions og cookies. Har akkurat laget ett system med bare sessions og det suger hardt... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 sessions bruker cookies hvis mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå