RBW Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Gammel ringrev med pinnebasert streaming.Denne skal gi Chromecast hard konkurranse 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Kanskje skrive "Roku" når dette er den korrekte skrivemåten? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Koster litt mer enn Chromecast, noen som vet om den har noen fordeler som forsvarer prisforskjellen? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Kanskje skrive "Roku" når dette er den korrekte skrivemåten? Takk - det er rettet opp. Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Koster litt mer enn Chromecast, noen som vet om den har noen fordeler som forsvarer prisforskjellen? Den fungerer som mer enn en hdmi kabel Edit: husk at roku produkter som oftest krever vpn via router for å fungere her til lands. Endret 5. mars 2014 av RaggSokk3n- 1 Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Koster litt mer enn Chromecast, noen som vet om den har noen fordeler som forsvarer prisforskjellen? Den fungerer som mer enn en hdmi kabel Edit: husk at roku produkter som oftest krever vpn via router for å fungere her til lands. Takk, da var spørsmålet mitt abortert før det fikk livets rett. Oppfølgingsspørsmål; Er vpn via router eneste alternativ som virker? Feks å legge inn dd-wrt på router for å lure chromecast til å tro den står i amerika? Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Oppfølgingsspørsmål; Er vpn via router eneste alternativ som virker? Feks å legge inn dd-wrt på router for å lure chromecast til å tro den står i amerika? Bare for å klargjøre: for å få en chromecast i gang med YouTube og norsk Netflix trengs ingen triks. (Google har fjernet regionssperrene som var i starten) Tok meg 5 min å få den på bena forrige uke. Hvis du skal bruke den med en (host) utenlandsk(host) Netflix konto må det kanskje trixes. (Og det er visst piratering så det har ikke jeg tenkt til ;-). ) Lenke til kommentar
madmats Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Koster litt mer enn Chromecast, noen som vet om den har noen fordeler som forsvarer prisforskjellen? Den fungerer som mer enn en hdmi kabel Edit: husk at roku produkter som oftest krever vpn via router for å fungere her til lands. Det stemmer vel at Roku har flere tjenester oppe og går fra før av per nå, men hvordan får det Roku til å bli mer som en HDMI kabel? Chromecast har jo muligheten til å caste tabber til TV'en (kun betaversjon riktignok men). Roku har ingen slik funksjon etter det jeg har lest. I min bok da får det CC til å bli mer som en HDMI kabel enn Roku Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg har Roku 3, og er egentlig ikke særlig imponert over den. Den har ikke Netflix engang her i Norge. Joda, VPN på router er en mulighet, men det er kun Roku'en jeg vil bruke det på. Ikke hele nettverket. Endret 6. mars 2014 av Moskus Lenke til kommentar
G Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Og hvor mange av de kanalene har man tilgang til gratis, uten å tegne ekstra abonnementer som til f.eks. Netflix? Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Om disse kanalene og filmene kun er tilgjengelig i USA, hvorfor skal jeg da kjøpe denne som bor i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå