Krakov Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg leter etter et PC-spill der man er fanget i jungelen med fullt av dinosaurer osv, noe ala "King kong" PC spillet.Noen som vet om et slikt spill? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg leter etter et PC-spill der man er fanget i jungelen med fullt av dinosaurer osv, noe ala "King kong" PC spillet. Noen som vet om et slikt spill? Gå på Youtube og søk på Trespasser. Spillet er gammelt, men det har nøyaktig det du beskriver. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Turok kanskje? Haha, første som slo meg var også Turok på N64 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Tresspasser er og blir et episk bra spill, mye inovasjon i det spillet, som ble vanlig i andre spill sånn 10 år senere. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 I mine yngre dager spilte vi Carnivores husker jeg. Samme konsept som Deer Hunter, bare at trofeene var Dinosaurer. Var veldig gøy da, men om det har holdt seg oppigjennom åra, det kan jeg ikke love deg. In other news: jeg kommer over den linken her etter ett kjapt googlesøk: http://www.gameranx.com/features/id/14672/article/best-dinosaur-games/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå