Jarmo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 fryser maskinen min og da må jeg bare reboota ? hvorfor det ? Er det noen andre her som opplever det samme ? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har ikke opplevd noen problemer med dette, nei. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Merkelig, har prøvd flere ganger nå, PCèn bare fryser :?: Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er du sikker på at det bare er vg.no som klikker? Skjekk om den klikker ved bruk av andre browsere. Det kan være at flash (i bannerne) ikke er rett installert o.l. Skjekk dette også. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Dagbladet.no klarer jeg ikke åpne engang, men alle andre aviser og tv2, NRK osv. går fint, merkelig ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Prøv en annen browser. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Merkelig.. Det der har jeg aldrig hørt om før Funker helt fint hos meg og Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Prøv en annen browser. Ja prøv Opera eller lignende. Kansje det er der problemet ligger eller.. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 jeg hadde samme problem med itavisen.no med Opera. Pc fryste helt, og så et lite beep, å så måtte jeg reboote...jeg formaterete jeg (ikke pga av det) å så forsvant det Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 En mulig forklaring kan være at det har oppstått en permanent feil i en eller annen plugin du har installert, feks. Java. Jeg har selv opplevd at korrupt JVM fucker til maskinen i så stor grad at jeg valgte å reinstallere OS. Prøv å disable all støtte for Java, Flash ol. og se om det samme skjer da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 En mulig forklaring kan være at det har oppstått en permanent feil i en eller annen plugin du har installert, feks. Java. Jeg har selv opplevd at korrupt JVM fucker til maskinen i så stor grad at jeg valgte å reinstallere OS. Prøv å disable all støtte for Java, Flash ol. og se om det samme skjer da. OK ! har nemlig nett installert siste Java, tror du har rett, ja Lenke til kommentar
Cyphe[R] Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 http://download.com.com/redir?pid=10227333...6-10227333.html Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Fikk det til pga. noen gode tips ! Avinstallerte java og lastet ned siste java fra SUN.com og BINGO ! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvilket OS bruker du? Da jeg skulle legge inn USB-Mass storage driver på 98 first edition maskina til onkelen min, endte det med at jeg måtte oppdatere, => hver gang man åpnet explorer, tok det ca 5 sekunder, så datt explorer ned, og alle fargene på skjermen ble bare tull, og maskina måtte omstøvles. Løste det ved å bruke tekst FTP (noe jeg heldigvis kan) på Operas side med 5 sek. timeout 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå