Niklasp Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Se om du klarer det de ikke klarte i filmen.Prøv deg som Jurassic Park-hacker fra 1993 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Skjønner ikke hvordan man skal klare dette? Prøvde mye forskjellig. Er det noen som vet hva man må gjøre for å klare dette? klarer å skru på musikk å få opp bildet, men ikke noe mer.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ja, glemmer aldri Newman (jada, jada Wayne Knight) som sa "Ah ah ah, you didn't say the magic word!. Lenke til kommentar
.rL Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Skjønner ikke hvordan man skal klare dette? Prøvde mye forskjellig. Er det noen som vet hva man må gjøre for å klare dette? klarer å skru på musikk å få opp bildet, men ikke noe mer.. access main security grid please Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Skjønner ikke hvordan man skal klare dette? Prøvde mye forskjellig. Er det noen som vet hva man må gjøre for å klare dette? klarer å skru på musikk å få opp bildet, men ikke noe mer.. access main security grid please Hehe, det forklarer jo ''the magic word'' Lenke til kommentar
Djn Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Bare for å være litt meta: (O2en har ikke helt nok RAM til firefox + moderne nettsider, og det er uansett en temmelig hanglete uoffisiell port av firefox 3.) Endret 5. mars 2014 av Djn 3 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Bare for å være litt meta: (O2en har ikke helt nok RAM til firefox + moderne nettsider, og det er uansett en temmelig hanglete uoffisiell port av firefox 3.) Husker jeg sikla på O2 back in the days. Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 access dennis ass please 2 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Husker jeg sikla på O2 back in the days. Jeg også - så jeg plukket opp en brukt en for noen år siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg