Soak Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=2...03&l=2&lantall= Dette kabinettet er vel ett godt utgangspungt for modding. prisen er ikke ille heller. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 joa ..men det er jo "mindre pent" selv om du modder det da Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 det blir vanskelig å modde vekk den stygge fronten Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det kabinettet er skranglete og fælt. Det er hellerikke no godt å modde på, da døra lett blir bøyd, og det tar år og dag å få den på igjen Mitt råd. HOLD DEG UNNA Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hva er bra til ca samme prisen da?? jeg har (hadde) også tenkt å kjøpe dette... har liksom ikk 1253125639 kr til å kjøpe for! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 sitter her med det kabinettet nå... nytter ike å modde det! metallplatene på siden er ikke tykke nok, de flekser noe helt vanvittig!vill valgt noe annet hvis du vil modde Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har moddet et slikt før, før jeg fikk Scorpio kabbiset.. Veldig fint å jobbe med når det gjelder utskjæringa, men når det kommer til poenget der du skal sette alt sammen ble det litt "shackey". Funket bra når jeg fikk alt på plass, men det ble heit gelè aktig. Hele kabbiset ble skjeivt!! Anbefaler ikke å bruke dette, men har man ikke råd så tar man det man kan! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 noen som har noen tips fra www.flexi-data.no? vil helst ha kabinett i prisklassen 500-700 kr m/psu :o Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hva med dette då, jeg vet ikke hvordan det er å modde det, men resaten av kabinettet er jo stappet med finfine løsninger let test her Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 navnet "Q-tech" seier sitt vel? Jalla kabinett iallefall... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 bruker et q-tec nå selv jeg..ikke noe særlig modde-faktor på det nei. men et kabinett som jeg hadde før er et miditower fra komplett avantech kabinettet bare at jeg hadde det som ikke var servertower morro kabinett det da!...vanskelig front men likevell lett å modde på Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har det kabinettet du linket til. Q-tec er noe DRIT! Metallet er tynt og uhondterlig, det skrangler no inni granskauen og PSUen som følger med suger hardt og lenge. Dessuten er fronten av plast særdeles stygg, men det som skjuler seg bak er enda styggere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå