Benbjo Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Kos fikk seg visstnok en liten strekk i går og er usikker til denne kampen. Wilshere visstnok OK etter en horribel takling fra Agger. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 @Daniel Håper faen det Hvorfor håper du det? Er du bitter for at vi slo dere (ufortjent) ut av cupen? Har forøvrig aldri skjønt poenget med å komme inn i en kamptråd der eget lag ikke spiller og heie på et lag man overhodet ikke sympatiserer med. Spesielt når man er Pool-supporter og da plutselig heier på Everton. Bare fordi de spiller mot en rival? Fjasete Igjen - jeg nyter trofetørken til Arsenal, og jeg vil at den skal fortsette så lenge som mulig. Er det vanskelig å skjønne? Ja, det er vanskelig å skjønne. Jeg skjønner det ikke. Hva er poenget? Relativt smålig spør du meg. Hvorfor ikke "nyte" tørken til Everton? Enda lenger siden de vant noe. Og de er byrivaler. Ville vært rart av meg å f.eks gå rundt og godte meg over at f.eks Newcastle ikke har vunnet noe siden 1955 eller Leeds siden 1992. Men du får gjøre som du vil. Jeg synes bare det er en flåsete ting å gå rundt og være opptatt av. Spesielt for en Liverpool-supporter. Hvem har sagt at jeg ikke nyter tørken til Everton også? Everton er en byrival, men jeg ser på Arsenal som et bedre lag og større konkurrent enn Everton. Jeg misliker begge lagene sterkt, og denne gangen velger jeg å heie på Everton. Sånn er det bare. Hvorfor ville det vært rart om du gikk og godtet deg av det? Er det ikke helt naturlig at det ligger i en fotballtilhengere sin natur å hate sine rivaler, uansett byrivaler eller ei? Jeg syns det er en flåsete ting å gå irriterer deg over at jeg håper det motsatte laget av deg skal vinne. Du vil sikkert ikke innrømme det nå, men innerst inne vet jeg det er det som er grunnen. Men du får gjørra som du vil... Heia Everton! Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kos fikk seg visstnok en liten strekk i går og er usikker til denne kampen. Wilshere visstnok OK etter en horribel takling fra Agger. Wilshere er nok dessverre ute.. Ryktes 6 uker. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Fabianski Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Flamini Chambo - Özil - Cazorla Sanogo Gøy med Sanogo på topp! Håper Kos er klar til Bayern-kampen. Er i utgangspunktet ikke en stor fan av Arteta-Flamini-partnerskapet, men de klarte seg veldig fint da vi slo ut 'Pool i forrige runde. Endret 8. mars 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kul oppstilling. Håper Verm har en god kamp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hva er det Schau prater om? Kan bare huske én stor miss av Sanogo, og det var forrige helg mot Stoke. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Irriterende å høre Schau kritisere Sanogo som elendig forran mål. Han har hatt noen kanonkuler på mål som har blitt reddet. Eneste store missen jeg kan huske var den ene mot Stoke. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kampen går på ITV, så det er bare å bruke Hola/MediaHint så slipper dere TV2. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 OZIL JEG WLEKSE RDEGEGGGGG!!!!!!!! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 JAA!! Deilig start Digger Flamini som viser tydelig til lagkompisene at de skal komme opp til Özil og feire målet! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Veldig god start på omgangen! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Everton keepern er på bærtur haha.. STYYYGT av Flamini.. Endret 8. mars 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå