Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 For å svare på topic, NEI, men Half-Life 2 er tydeligvis det beste spillet som IKKE har kommet Ellers må jeg bare spørre om Deus Ex er så kult som alle skal ha det til? Jeg spilte det for flere år siden, men la det bort etter en par timers spilling, for aldri å ta det frem igjen (var vel for vanskelig for meg på den tiden...) Men jeg har originalen liggende å støve bort nedi kjelleren, er det verdt å ta frem å runde det kansje? :oops: Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Folk må forstå at dette er i aller høyeste grad helt subjektivt. Derfor syntes jeg personlig at Desert Combat moden er det beste jeg har spillt. Ikke fordi BF eller DC er så utrolig genialt laget, eller slående vakker grafikk osv. Men rett og slett fordi det gir meg den suverent morsomste spillopplevelsen jeg har erfart hittil i min pc spillkariere :wink: Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 For å svare på topic, NEI, men Half-Life 2 er tydeligvis det beste spillet som IKKE har kommet Ellers må jeg bare spørre om Deus Ex er så kult som alle skal ha det til? Jeg spilte det for flere år siden, men la det bort etter en par timers spilling, for aldri å ta det frem igjen (var vel for vanskelig for meg på den tiden...) Men jeg har originalen liggende å støve bort nedi kjelleren, er det verdt å ta frem å runde det kansje? :oops: Ja det er lurt og ta frem DeusEx igjen og spill det ferdig fordi det er et så rått spill hvis du har kommet langt og sjønner spillet. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 HL var jo ett bra spill, men personlig likte AVP1 og 2 bedre enn HL. Lenke til kommentar
Fonz Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Half-Life er og blir et flott spill, men jeg vil ikke sette det sammen med det jeg mener er de aller beste spillene jeg har spilt. Jeg vil nok heller mene at Morrowind, Final Fantasy 7, Zelda - Ocarina of Time og The Windwaker, Metroid Prime, Grim Fandango og GTA-Vice City er kanskje de spillene som jeg har hatt det mest moro med opp gjennom tidene. Edit: Gran Turismo-serien hadde jeg glemt. Og Mafia, Max Payne, Commandos og gode gamle Sim City. Og Super Mario 64... Det er mange. Deus Ex fikk jeg forøvrig aldri helt taket på, muligens fordi den PCen jeg hadde da spillet var nytt var så skrekkelig dårlig... Kanskje det er på tide å gi det et nytt forsøk..? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hva med:Kick Off, goal, sensible soccer,Red Alert, Dune2, warcraft, Moonstone, doom, zelda, Grand Tourismo, Arena, daggerfall, Baldurs gate, Fallout.. Mange gode spill som er gått i glemmeboka pga dems alder.. Blant disse er min favoritter. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg vil si at DeusEx er det beste spillet gjennom tidene. Rett etter det kommer da Splinter Cell... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det er ikkje mulig å bestemme eitt spill som er bedre enn alle andre. Half Life er først å fremst så populært pga. CS og andre modifikasjoner. Alle har sine favorittspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 EH? hva er dette slags diskusjon!? hvorfor drar ingen inn ELDRE spill? hvor mange mennesker har ikke gledet seg over spill som Super Mario? for ikke å dra inn sjangere som adventure ala Day of the Tentacle og Sam & Max! altså, det spørs mye HVA man legger i "BEST". jeg vil påstå at viss man er inn i HISTORIE så er vel det ett klart MUST i adventure spill og det er jo EVIG mange som har dratt dette godt i land gjennom tiden. fx de ovenfornevnte, vi kan også nevne Larry, Police Quest, Space Quest og Monkey Island. liker mann action er jo helt klart Half-Life en stor hit. men også her kommer jo en ny sjanger inn der jeg holder meg, som er INTERNETT gaming. altså, for meg så er det dette som er "BEST". I'm born that way c".) vel orker ikke skrive mye mer men altså, definer "BEST" innen spill så er du jævla god. tnx. Lenke til kommentar
Fonz Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Helt enig med deg... Vil derfor presisere at jeg i min post litt lenger opp på siden skrev om de beste spillene jeg har spilt (det er jo tross alt bare en knøttliten brøkdel av alle som har kommet ut) ign.com hadde forøvrig en veldig bra feature her for en stund siden, der de kåret tidenes 100 beste spill, men den er jeg ikke kar om å finne igjen nå. Jeg er ikke helt sikker på hvem som vant, men jeg mener å huske at det var det originale Super Mario bros. til NES. Og hvis man ser på hvilke titler som i størst grad har påvirket andre spillutviklere etter utgivelsen, høres ikke det ut som noe dumt valg... Jeg mener også å huske at det var en Zelda-tittel på andre eller tredje plass, men er usikker på om det var A Link to the Past eller Ocarina of Time. Men igjen, som du sier, det blir en helt håpløs diskusjon siden alle har sine egne meninger. -Gaute Lenke til kommentar
Fonz Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Der var den! IGN's top 100 games of All Time. "Our criteria for this uber-list of games consisted of a variety of factors, including how good the game was compared to others at the time, the overall game design, how well it stood up over the long-haul, how influential it was in the realm of gaming and just plain how much fun we had playing the damn things." Hvis noen er interessert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Super Mario på første ja. genialt spill indeed. godt å se litt fornuft:) vil forøvrig si at Turtles in Time også var knall i sin tid. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg vil vel ranke det slik: 1. Operation Flashpoint 1985 m/utvidelser 2. Deus Ex 3. Delta Force 2 På konsoll kan jeg bare komme på en tittel.. Final Fantasy IIV (og OMG som jeg gleder meg til Deus Ex 2 og OFP 2 !!!!) Lenke til kommentar
Treat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 deus ex vant jo game of year pluss over 35 andre priser. kommer snart en mod som som bare er evig synsyk http://gitmworld.deusex-online.com/ Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Kanskje noen kunne ha laget en undersøkelse som viser hva det mest populære spillet i forumet er. Da kunne man ha tatt med spille titler som Super-Mario, Zelda,DeusEx,Half-life og andre spill som har eller er vært populært. Er det noen som er enig? Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 oops mente har vært eller er populært Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Name: Deus ExPlatform: PC Developer: Ion Storm Austin Publisher: Eidos Interactive Year Released: 2000 Why it Made the Top 100 List: Reeling in defeat and failure after the underwhelming release of Daikatana, ION Storm needed something, anything, to save face and the business as a whole from total closure. Luckily the Austin branch of the oft-slammed developer came through with Deus Ex. When the first-person RPG Deus Ex flew out of the gate it stunned every gamer with a mouse and a keyboard. Ridiculously approachable, completely open-ended, soaked with fiction and panache, and so deep it shook the foundation of PC gaming, DX made others literally stop and look at their products wondering how they too could make something so grand and lovely. Source: IGN Gameing, Top100 List Lenke til kommentar
mr x Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 synes medal of honor(mohaa)er det beste singelplayer skyte-spillet som er kommer til nå. veldig bra historie og gameplay,blir jo helt revet med.. men på net synes jeg ikke det er så bra.mangler litt speed får at jeg skal få riktig adralin-kicket.da er sof 2 det beste netspillet får meg. hl har aldri riktig revet meg med(sier ikke at det er dårlig)men er kansje ikke helt min type spill(monster,og rare dyr)men fin historie... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Half life var grei nok men kan ikke måle seg med quake spillene Deus ex har eg aldri spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå