super-data45 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er half-life det beste spillet som har kommet ut? jeg har prøvd et annet spill som het DeusEx og det synes jeg var like bra som half-life. Hva synes dere? Eller er det noen andre spill dere synes er bedre enn Half-Life og DeusEx. Bare skriv i vei. Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Eg synst at Half-Life storyen va noge dritt, men det e jo smag og behag! Men Deus Ex derimot, va og e et av de mest geniale spelå, mest på grunn av at du kan velge sjøl kossen du vil klara spelet! Har så mange muligheter mange plasser. Ellers e vel Sam & Max: Hit The Road og Full Throttle de beste spelå eg har spelt Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Når det gjelder konsollspill så kommer nok Xenogears på første, tett etterfulgt av Final Fantasy VII og Final Fantasy Tactics. På PC...hmmm...tja, si det. Conflict Freespace eller Deus Ex sannsynligvis. Av en eller annen grunn likte jeg ikke Half Life noe særlig. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vel, jeg har ikke spilt så veeeldig mange spill, men jeg kan love deg at jeg husker Stalkyard med brekkjern i HalfLife multiplayer... Etter min mening er HalfLife det beste spillet hittil. Men smaken er som baken. DrE Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg klarte ikke å sette meg inn i Deus Ex. Ikke fordi det var vanskelig (eller jo det også), men det de kaller "suspension of disbelief" på engelsk. Altså innlevelse, at man glemmer at man spiller et spill. Jeg mener, her skal man være en ubergenetisk modifisert ubermensch, med elektroniske duppeditter implantert i hele kroppen, og så blir jeg tvunget til å starte med en forbanna lærkjepp?! Eller at jeg ikke kan hoppe høyere enn 10 cm, så enhver kasse blir som et fjell. Jeg vil ha uberfete hi-tech våpen, hvis Unatco har råd til å bygge superagenter, må de da vel for svarte ha råd til å gi dem litt bedre våpen når de starter et oppdrag..ikke en lærkjepp og en ertepistol. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 deus ex er den beste spill opplevelsen jeg har hatt. så evig genialt spill Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 DeusEx er supert har rundet det 3 ganger på forskjellige måter og du får et bra våpen av en agent når du starter. Du kan velge mellom gepgun,sniperrifle eller crossbow. det beste er nok å velge sniperrifle for da kan du skyte menneskene fra langt hold. Det er også bra og velge gepgun for da kan du blaste robotene. >Hvis du spiller deg igjennom synes du sikkert at det er et supert spll. Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Du er bare en nybegynner agent som ikke har nano tech på seg så når du har kommet langt i spillet kan du hoppe ti ganger høyere. Hvis du hadde begynnt med råe våpen ville spillet vært lett som bara det. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 kom meg egentlig over HL relativt kjapt. koselig motor, tøffe våpen, faktisk ikke så dum KI, variert motstand, oppgaver innimellom, men utover det så var det jo ikke noe SPESIELT... mener å huske det var et av de første FPSene hvor en måtte ha hjelp fra NPCer, men allikevel så klarte en seg jo nesten like bra uten... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei, Battlefield er det beste spillet EVER Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei, Battlefield er det beste spillet EVER Nå må du gi deg?!?! .. heheh ... seriøst? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Folk må forstå at dette er i aller høyeste grad helt subjektivt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei, Battlefield er det beste spillet EVER Har du i det hele tatt spilt Deus Ex? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei, Battlefield er det beste spillet EVER Har du i det hele tatt spilt Deus Ex? Ja og jeg gikk lei spillet etter noen dager. Men battlefield spiller jeg flere timer hver dag og det er etter ett år. (mest dc da) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Deus Ex vinner prisen som det beste spillet noen sinne fra min side:) Freelancer har også en stor plass i mitt hjerte;) ellers har vi Ultima Online, og sigende in er well Star Wars Galaxies, men de har ikke noe og stille opp imot Deus Ex for:) Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei, Battlefield er det beste spillet EVER Har du i det hele tatt spilt Deus Ex? Ja og jeg gikk lei spillet etter noen dager. Men battlefield spiller jeg flere timer hver dag og det er etter ett år. (mest dc da) Totalt enig i det! Det er liksom litt annerledes når man spiller over nettet mot (mer eller mindre) intelligente mennesker. Jeg er også enig i at Half-life var et bra single-player spill, men multiplayer delen kan ikke sammenliknes med BF (selv om CS er bra). BF er et spill man lever seg fullstendig inn i. Det er ikke realistisk på noen måte (og forsøker ikke å være det), men det er ufattelig morsomt, og jeg tar meg ofte selv i å sitte og skapskratte foran skjermen fordi noen gjør noe ufattelig dumt (som å sprenge seg selv, kjøre på miner etc.). Det er nuh i hvertfall min mening Har ikke prøvd Deus Ex, men har hørt mye bra om det. Kommer det ikke en oppfølger snart? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ja Deus Ex er noe av det beste jeg har spilt men Thief serien er bedre og System Shock 1 og 2 8) Lenke til kommentar
ultim3d Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvis det er story, grafikk, og helhet som teller.. Final Fantasy X Men jeg synes HalfLife er bra også, med tanke på motor, og funksjonalitet, og at folk digger det enda, og tjener penger på å spille det liksom.. FF 4 ever ! Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 har hørt at system shock 1 og 2 er ganske likt DeusEx er det sant eller. Jeg har ikke prøvd system shock 1 og 2. DeusEx 2 kommer snart og de har lovet fete våpen god historie og mye nano tech. Jeg har set traileren av spillet og det ser lovende ut for både half-life 2 og DeusEx 2. Dette er noe og se frem til. BF er et knallbra MP spill men sp er for dårlig så for de som ikke har internett blir dette spillet ligge langt nede tror jeg. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Nei HL er ikke det beste spillet. Beste spill ever: Warcraft III + Frosen Trone OK grafikk, beste storryen i verden, og store muligheter på multiplayer. Men jeg må si, (prøvde KOTOR i går og jeg må si jeg er virkelig imponert,) at jeg gleder meg til KOTOR kommer på PC. På konsoll: Halo knuser jo alt og alle innen "spring rundt i 1. person og skyt andre" sjangeren, men KOTOR er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå