Zeph Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Eg er på leit etter 10-15 stykk svarte t-skjorter utan motiv, med rund hals. Ikkje for tynne (sånn at du delvis ser gjennom) God kvalitet, held på fargen (skal tørkast med tørketrommel) Slim fit (vil ikkje sjå ut som eg går med gardiner) Litt elastisk Om dei kostar 50 eller 100 betyr ikkje stort. Eg er mest opptatt av å oppfylle krava mine. Eg er 186 cm for øvrig, så dei må ikkje vere for korte i lengderetningen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Dovre sine tsjorter er veldig digge, men også ganske varme. Men kanskje litt for maskulint merke for moteseksjonen.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Det er ikkje så mykje mote eg er ute etter. Dei skal brukast i jobbsamaheng, samt trening. Så veldig varme veit eg ikkje om dei bør vere, men eg skal kikke på Dovre. For øvrig må det vere bomull, ikkje syntetisk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 H&M har noen bra med stretch til 79,- Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 "Helly Hansen Workwear Manchester-T" Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Kjøpte 5 sorte H&M "Fine cotton stretch" t-skjorter for rundt 3 år siden, bruker de fortsatt. En fikk et lite hull i seg, men resten har holdt de seg bra. ar også en del Hugo Boss t-skjorter som er veldig like, men koster 3 ganger prisen av en H&M...kjenner ikke store forskjellen på kvalitet. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg digger t-skjortene fra Bread & Boxers, men er noe høyere i prisen. Kan kjøpes i Norge her: http://breadandboxers.com/int/?page_id=90 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Kjøpte 5 sorte H&M "Fine cotton stretch" t-skjorter for rundt 3 år siden, bruker de fortsatt. En fikk et lite hull i seg, men resten har holdt de seg bra. ar også en del Hugo Boss t-skjorter som er veldig like, men koster 3 ganger prisen av en H&M...kjenner ikke store forskjellen på kvalitet. Er veldig fornøyd med mine H&M t-skjorter til 79 kr, men har fått et hull i den ene. Ellers vil jeg anbefale GAP sine t-skjorter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå