mobilen.no Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Vi fikk prøvekjøre HTC Desire 816 drøyt to måneder før den kommer i salg.Sniktitt: HTC Desire 816 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 "Oppløsningen er på 720 x 1280 punkter, og det finnes de som mener de ser så godt at dette blir i minste laget. Det er muligens de samme menneskene som bare kan bruke stereoanlegget sitt midt på natten når strømmen fra kraftverket er på sitt «reneste»." Morsom kommentar. Ja, det er nok en del eksperter. 5 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det er vel først når en skal bruke HDMI eller Miracast at full HD eller bedre kan være en fordel. Ellers er det mest dårlig batteriøkonomi. Forøvrig var noe av det morsomste jeg har lest, akkurat om HIFI. Det var en slik HIFI-ekspert som skulle forklare hvorfor man "må" spille inn en forsterker. Jo det hadde med loddingene i forsterkeren å gjøre. Han mente at elektronene ville hoppe inn i de riktige banene etter innspilling på x-antall timer :-))) Ikke rart man kan selge hva-som-fucking-helst til slike, og få den prisen selger synes er best... ^^ 1 Lenke til kommentar
n3c Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Om det har med lodding eller ikke vet jeg ikke, men har selv personlig erfart med elektronikk innenfor hi-fi. hadde en Musical FIdelity v-dac, den endra lydsignatur etter 1 dag, men da var den slik den skulle være. Høyttalerelementer spilles jo inn, har med membranen og gjøre. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 ooh....likte denne, men kunne ha klart meg uten HTC logoen forran Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 "Spesifikasjonene på Desire 816 er likevel bedre enn på en ny mobil som iPhone 5C." Litt feil sammenligning da 5C rett og slett er en iPhone 5 i ny innpakning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg