Gå til innhold

Yacht week opplegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt rått! Det koster dog mye penger om man skal ha det skikkelig kult. For å ha ett bord for kvelden må man ut med 4-10 000,- men da får man drikke for pengene også da! Noen år siden jeg var der og vet de har endrett litt på opplegget, men jeg er sikker på at det er like kult som før. "Vanlige" turister i området hater folk fra yachtweek, bare så det er sagt :p

Lenke til kommentar

Å 'kjøpe' ett bord for en kveld betyr at du betaler for å ha ett sted å sitte. dette betyr også ofte at du heller ikke kan gå å sette deg hvor du vil, fordi noen leier plassene. du får så og si alltid drikke for store deler av pengene (iblant så mye dere vil i utlandet, avhengig av type sted) , og det er også ofte egne servitriser som gir oppmerksomhet til disse bordene. ikke glem å tipse disse, selv om du har betalt for drikke i forkant.

 

årsaken til denne praksisen er at utestedene på denne måten har en minimumsgaranti for pengebruk per bord, og kan garantere inntekt. dermed har kan de også ha høyere forutsigbare utgifter, som feks djs.

 

praksisen finner du også i oslo, og er i bunn og grunn ganske digg, hvis du betaler.

 

digg sted å prate med jenter også, siden drikken står på bordet..

 

Har ikke vært på TYW, men dette er generelt om det å kjøpe ett bord, siden jeg fikk inntrykk at du lurte på hva det var.

Lenke til kommentar

Å 'kjøpe' ett bord for en kveld betyr at du betaler for å ha ett sted å sitte. dette betyr også ofte at du heller ikke kan gå å sette deg hvor du vil, fordi noen leier plassene. du får så og si alltid drikke for store deler av pengene (iblant så mye dere vil i utlandet, avhengig av type sted) , og det er også ofte egne servitriser som gir oppmerksomhet til disse bordene. ikke glem å tipse disse, selv om du har betalt for drikke i forkant.

 

årsaken til denne praksisen er at utestedene på denne måten har en minimumsgaranti for pengebruk per bord, og kan garantere inntekt. dermed har kan de også ha høyere forutsigbare utgifter, som feks djs.

 

praksisen finner du også i oslo, og er i bunn og grunn ganske digg, hvis du betaler.

 

digg sted å prate med jenter også, siden drikken står på bordet..

 

Har ikke vært på TYW, men dette er generelt om det å kjøpe ett bord, siden jeg fikk inntrykk at du lurte på hva det var.

Hehe takk for en genrell liten innføring i bordbestilling, men lurte selfølgelig på hva det betød i sammenheng med yacht week:)

 

okok det virker jo lovende!..bord for kvelden vil da si?

Hver kveld arrangerer TYW en fest på øya man befinner seg på, ønsker en fast bord å sitte på må en betale for det.

 

åja ok:) på en klubb da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...