Darkbill Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hei, Har en S3 jeg har tidligere hatt ladeproblemer med som nå er fikset. Har hatt en slik iBolt bildock der det følger med en Micro-USB til AUX+USB kabel, og funket helt ypperlig i mange måneder før jeg plutselig fikk problemer med den, så returnerte den og fikk ny, men har forsatt samme problem. Problemet er slik at når jeg setter kabelen i mobilen, så oppdager mobilen det er en docking kabel og skrur på dockingmodus, og begynner å lade, og spille av lyd gjennom docken osv., før det 2 sekunder senere kobler fra igjen, og 2 sekunder senere kobler på igjen, og så videre. Med andre ord så lader telefonen i noen sekunder, kobler fra, lader, kobler fra, lader og forsetter i evigheter... Jeg har ingen problemer når jeg lader med vanlig kabel eller andre kabler, men med denne docken her funker det ikke, selv om det funket helt fint før? Returnerte den og fikk ny men akkurat samme problem... Noen som kjenner seg igjen? Kjører urootet 4.3 Dette er forøvrig kabelen som følger med/jeg snakker om. Endret 5. mars 2014 av Poopadoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå