crazyeraser Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 skulle laste en fil i dag å for første gang brukte jeg bitorent, jeg så plutselig at jeg lasta dobelt så mye ut som inn!! er ikke det litt rart da fila bare hadde lasta noen 10talls mb? skrudde a hele greia jeg av frykt for virus/hack, noen som kan dette bedere ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er jo halve poenget. Mens du laster filen av noen, så kan andre laste filen av deg. Slik at alle som laster ned også laster opp til hverandre slik at alle kan få høy hastighet. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Trodde du virkelig at et virus ville være så "obvious"? At den ga ut hvor mye den sendte ut til deg? Omvendt psykologi? Det er helt normalt, som nevnt... det er jo poenget med BT. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 skulle laste en fil i dag å for første gang brukte jeg bitorent, jeg så plutselig at jeg lasta dobelt så mye ut som inn!! er ikke det litt rart da fila bare hadde lasta noen 10talls mb? skrudde a hele greia jeg av frykt for virus/hack, noen som kan dette bedere ? hehe du har virkelig satt deg inn i det du har installert, ja Hmm... Trykker du alltid Yes, OK, Accept, osv når du browser p0rn? :D Lenke til kommentar
crazyeraser Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 synes den starta med å sende ut så mye så fort. derfor jeg reagerte. å foresten hadde jeg ikke at et eget program som viser nett trafikk hadde man ikke sett det. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det finnes et program som gjør at du kan bestemme upload hastigheten. Virker som om mange bruker det fordi uploaden min går på max hastighet mens jeg selv bare får noen få KB/s download. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Bittorrent-protokollen fungerer slik at med en gang du har lastet ned en bit av en 'piece' fra en eller flere peers, kan du sende den fra deg til andre. Bruker du en god klient, f.eks Shad0ws experimental, ser du antall pieces og størrelsen på disse ved å klikke 'Details'. Hva du har satt opplastingshastigheten til, spiller egentlig ingen rolle for protokollen. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 omg, har du ikke lest ka BT går utpå før du bruker det? Mulig det ikke er vanlig at folk lærer seg terorien bak alle protokoller og programmer som bruker pcen din men jeg gjør ihverfall det! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 "Leet, noe nytt å leeche warez med, lol2k! *hente ned*" ... *riste på hodet* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 "Leet, noe nytt å leeche warez med, lol2k! *hente ned*" Tenk deg *litt* om. (ja, jeg så smilien) Fildeling != warez. Lenke til kommentar
DTA Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 skulle laste en fil i dag å for første gang brukte jeg bitorent, jeg så plutselig at jeg lasta dobelt så mye ut som inn!! er ikke det litt rart da fila bare hadde lasta noen 10talls mb? skrudde a hele greia jeg av frykt for virus/hack, noen som kan dette bedere ? Gu bevares hvis du ikke skal bare snylte på andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå