AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hei. Jeg har ei venninne som jeg er utrolig glad i . Hun sier stadig at jeg skal ringe, men som oftest tar hun ikke telefonen. Hører stadig " ring meg seinere, eller ring meg i morgen". Her om dagen skulle jeg ringe, hun tok den ikke, og da hun tok den kom hun hjem fra en lang biltur med noen venner. Hun hadde ikke planlagt det. Hun tok ikke telefonen under bilturen, men etter den. Dette er ikke første gangen. Siden jeg er så glad i henne blir jeg så såret når dette skjer, Jeg har ikke telling på hvor mange ganger dette har skjedd. Har prøvd å tatt det opp med henne. Synes dere dette er en god venn? Jeg blir så lei meg. Sitter her å gråter over dette. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er så ille at jeg angrer på at jeg møtte henne. Selv om vi har det morsomt når vi er sammen, så sitter jeg med en følelse over at vennskapet våres ikke er verdt denne smerten jeg føler på. Jeg har det ikke bra med meg selv akuratt nå. :/ Anonymous poster hash: 4ff4f...025 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Må du ringe hele tiden? Hva med KIK eller en chat? Litt friere til å svare med tekst?/når man kan / vil? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Du virker mere som du er forelsket men tør ikke si det til henne, og hun oppfatter deg som litt for "masete" og pågående med all ringingen. Endret 4. mars 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Slutt og ring. Vanskeligere er det ikke. Endret 4. mars 2014 av Vannlinjen Lenke til kommentar
code Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Folk har forskjellig forhold til telefonen, personlig ser jeg sjeldent på telefonen flere ganger enn et par ganger om dagen, og den er alltid på lydløs.Jeg ser dessverre ikke noe veldig unormalt i hva du beskriver, det at personer impuls finner noe å gjøre noe med andre er heller ikke uvanlig. Og det at noen sier ring meg, er isåfall for mine venner og meg ingen indikasjon på at hva vi gjør neste dag er skrevet i stein. Derimot må jeg nesten dra samme konklusjon som personen over, og si det viker som du er forelsket, og det at personen finner på noe med andre skal ikke få deg til å føle dette. Hvis nærhet til denne personen er virkelig så viktig anbefaler jeg å planlegge noe en dag eller dager i forhånd. Endret 4. mars 2014 av Ares NOR Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Det er helt normalt å ikke svare med en gang, spesielt når man er opptatt med noe. Det betyr sikkert ingenting annet enn at det ikke passer å snakke akkurat da. Hvis hun ber deg om å ringe, så er det ikke fordi hun ikke vil snakke med deg. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Virker som hun ikke er flink til å holde avtaler, men samtidig kan det være at hun ikke tenker over det. Du kan prøve å prate med henne eller vente til hun kontakter deg. Jeg hadde ei venninne som sa hun skulle ringe, men aldri gjorde. Jeg trodde tilslutt det bare var en tom frase, helt til ei ny venninne sa det og ringte. Ja, jeg var ung da. Det er ikke sikkert at venninnen din tenker noe over noe av dette ts. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Hei Takk for svar. Problemet er at hun ikke har noen muligheter til å kontakte meg da hun har vært uten nett i noen uker, pga lynet slo ned. Hun har heller ikke mulighet til å ringe meg da hun har en elgammel tlf som bare tar i mot anrop. Jeg ringer ikke så mye. Grunnen til at jeg har ringt er jo fordi hun har bedt meg om det. Synes det kan være vansklig å skille mellom å ha følelser eller bare være veldig glad i en person. Så har lurt på det samme. Synes dere jeg overreagerer? Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg får beskjed om å ringe, også tar hun den ikke. Så jeg venter noen timer, og ringer igjen. Jeg har lett for å overanalysere, men dette er virkelig vansklig for meg. Jeg føler veldig på dette. Føler at jeg gir så mye i dette vennskapet, og at hun ikke gjør det samme. Anonymous poster hash: 4ff4f...025 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Er lett å tenke. Prøv å prate med henne om bekymringene dine. Virker som hun har maks uflaks på kommunikasjonsfronten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Er lett å tenke. Prøv å prate med henne om bekymringene dine. Virker som hun har maks uflaks på kommunikasjonsfronten. Ja, er ikke lett å kontakte folk. Jeg har prøvd. Er derfor jeg ble så lei meg. Hun hørte jo det jeg sa. Tror dere jeg er forelsket? Ville ikke dere blitt lei dere om en god venn av dere hadde gjort dette flere ganger...? Synes dere jeg overreagerer på dette? Jeg blir ikke sur, jeg blir bare utrolig lei meg.... Anonymous poster hash: 4ff4f...025 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg har flere venner som av og til er vanskelige å få tak i. Men det hender jo at jeg ikke svarer selv også. Så det er ikke noe jeg blir lei meg for, nei. Det behøver ikke å bety at du er forelsket, men du investerer i hvert fall veldig mye følelser og tanker i dette vennskapet. Stemmer det at du har få til ingen andre venner å ringe og at du derfor er livredd for å miste denne vennen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg har flere venner som av og til er vanskelige å få tak i. Men det hender jo at jeg ikke svarer selv også. Så det er ikke noe jeg blir lei meg for, nei. Det behøver ikke å bety at du er forelsket, men du investerer i hvert fall veldig mye følelser og tanker i dette vennskapet. Stemmer det at du har få til ingen andre venner å ringe og at du derfor er livredd for å miste denne vennen? Ok, skjønner. Noen er så sånn at de ikke tar telefonen. Jeg vet at hun har sett at jeg har ringt, hun har bare ignorert den. Det er det hun pleier. Hun henger mye med ei annen venninne. Så er også redd for å bli erstattet. At jeg vil bli en venn som blir satt til siden, og en reserve venn hvis du skjønner. Ja, er veldig mye følelser og tanker i vennskapet. Nei, det stemmer ikke. Jeg har mange venner, men ingen betyr så mye som henne. Det er derfor jeg tar meg så nær av det. Ja, er livredd. For meg er det noe av det verste som kunne skje. Anonymous poster hash: 4ff4f...025 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jenter er ikke så hypp på at gode venner skal ha "veldig mye følelser", så du kan faktisk dytte henne fra deg hvis du maser for mye. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jenter har da ikke noe problemed at venninner har mye følelser. Jenter har ofte bestevenninner som får vite alt. Min bestis er som en søster for meg. Noen jenter er vel som du beskriver, men ikke alle. Hva om du lar være å ringe noen dager ts? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Oops, jeg tolka det som at anonym var mann ikke kvinne. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Haha ja, spørs hva som er rett da Kan jo tenkes det er du og da har du rett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Heh nei, men hadde du likt at en mannlig venn av deg var helt på tuppa og skulle snakke om "følelser" hele tida og ringte deg daglig for å prate i evigheter? Endret 5. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Nope, derfor jeg sa du har rett om det er mann Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Ts her. Jeg er kvinne Vil ikke lage noe drama. Tror jeg skal ta tipset deres og ikke ringe på noen dager. Da får jeg kanskje vite hvor jeg står i forhold til dette vennskapet. Grunnen til at jeg tar det så tungt at hun ikke tar telefonen er jo fordi hun sier jeg skal ringe. Så føler jeg avvist og satt til siden. Litt som en reserveplan. Jeg kan ringe, og hun tar den hvis hun ikke er opptatt, og har noe bedre å gjøre en å henge med meg. Det er slik jeg føler det. Tro meg, jeg er aldri i drama så tviler på det blir drama ut av dette. Jeg føler at hun driter litt i meg. Det er ikke sikkert det stemmer fordi det er vel en grunn til at hun ber meg ringe, men det er litt motbevisende at hun bryr seg når jeg føler meg satt til siden hele tiden. Jeg sier ikke at vi skal finne på noe hver dag. Jeg hadde ikke blitt sur om hun hadde tatt den og sagt at hun var opptatt eller at hun ville være med andre. Det er derfor det er ekstra vansklig fordi hun rett og slett bare driter i å ta telefonen. Anonymous poster hash: 4ff4f...025 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå