AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hei! Etter at kjæresten fikk munnsår og vi naturligvis kysset mye (dårlig idé) har jeg også fått symptomer. Saken er nå slik at jeg har en hvit/transparant blemme på innsiden av leppen, hvit klump på tunga, hovent tannkjøtt 2-3 steder, og om ikke det skulle være nok har tannkjøttet rundt min fremvoksende visdomstann hovnet opp. Alle områdene er vonde å ta på, men tannkjøttproblemene (-visdomsområdet) gjør mindre vondt. Derfor vasket jeg og sprutet vann for å rense nå før jeg legger meg, men lurer litt på om jeg burde gå til enten lege, eller tannlege med dette? eventuelt hva først. Er stundent og vil bruke minst mulig penger. Håper på noen fornuftige svar over natta Anonymous poster hash: 06a95...d07 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Corsodyl gjør susen for meg, den er for sterk til å brukes til vanlig, men for munnsår er den konge. (med mindre det er noe annet en munnsår som i hvite flekker som svir) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå