Beritaron Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 På baksiden av Galaxy Tab 3 8.0" er det en liten kul litt ned til høyre (1cm) ved g-en i Samsung som fader ut nedover. Er dette vanlig at tablets har dette :\ Det er så liten at den ikke vil synes på bilder. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan det være batteriet som eser utover? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Aner ikke hvor batteriet sitter, men burde det ese ut sånn? Føles ut som en hul kul. Endret 9. september 2014 av Tamarin Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Umulig for meg å si, som ikke har sett den Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Den fungerer jo bra. Litt irriterende bare, men det jeg egentlig lurer på er om jeg bør vise den til noen hos Telekiosken i tilfellet det kan være feilproduksjon som kan føre til synlige feil over tid. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Umulig for meg å si, som ikke har sett den Lurte vel egentlig på om noen som hadde den gadd å sjekke, eller om noen viste om et var vanlige produksjonsfeil som kunne oppstå. Oppdatering: Det var feil på produktet, og jeg fikk nytt. Endret 9. september 2014 av Tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå