flemz Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hei!Overskrifter sier det meste, men er det noen som vet om den siden sender til Norge?TheDrinkShop.com eller noen sider som selger Finest Call strawberry puree som sender til Norge. Hadde vært fint med svar veldig kjapt. *overskriften skulle det være Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Sånne selger de på meny tror jeg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 De har jeg også sett på Meny og diverse andre butikker Lenke til kommentar
flemz Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg har sett dem der også, men det var ikke noe på den meny butikken jeg var på! Derfor lurer jeg på om det går ann å kjøpe denne på nettet. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Eurospar har og sånne, muligens ikke samme merke, men jordbærpure i allefall. Finner det i drinkmix hyllene Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Brukte 8 sekunder på å google meg fram til dette, som er en norsk side hvor akkurat den drinkmixen selges. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå