EdvardStene Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hei Ehh.. Har et gammelt nettverkskort ligende. Så prøvde å installere det i min nye pc. Men finner ikke det, eller får det ikke til å funke. (Det er eldgammelt) Håper noen kan hjelpe xD Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan du komme med litt mere informasjon. . Lenke til kommentar
EdvardStene Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Ehh.. Hvordan modell osv? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Selvfølgelig må du oppgi sånt, vi er ikke synske. Endret 5. mars 2014 av Chris93 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 For å si det sånn - du vil ikke at vi skal vite det uten at du oppgir det ;-) Lenke til kommentar
EdvardStene Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Det er en D-Link AirPlus XtremeG (Dwl-G520). Det er litt gammelt, men tenkte å se om det fungerte. Så jeg slipper å kjøpe ett nytt xP Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det fungerer så lenge du har PCIspor å sette det i. Ikke alle hovedkort har det i dag, men jeg antar de fleste har det. Det ser ut til å være to versjoner av kortet, rev A og rev B der rev A har drivere fra 2003 og rev B fra 2009. Dersom du har rev 1 så kan driverne ikke fungere, men det er bare å prøve. Det står på klistremerket bakpå(?) under H/W ver Lenke til kommentar
EdvardStene Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Det er B4 står det. Lenke til kommentar
EdvardStene Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 hihi ;P, det var litt lettere enn jeg trodde. Men nedlastnigen funket ikke med en gang xP Takk for den lille hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå