Ekinorak Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kjøpte i oktober 4 par aktive 3d briller for rundt 500kr. Jeg kjøpte dem til min bror som studerer medisin i polen. Men da denne pakken kom til postkontoret i polen ble den umiddelbart retunert pga invalid adress. Vi syntes det var merkelig fordi vi har dobbeltsjekket adressen, og vi har fått varer på den adressen mange ganger før. Selgeren sa han ville gi pengene tilbake når dem mottar pakken. Han sier at han ikke har mottatt pakken, men jeg skjønner ikke hvorfor pakken skal bruke 4 måneder i retur. Slik ser trackingen ut: Noen som forstår seg på den? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Pakken var sist sett hos Swiss Post i Dietzenbach (Tyskland?). Sett i gang etterlysningsprosessen her: https://www.swisspost.ch/post-startseite/post-privatkunden/post-pk-kontakt/post-nachforschung-ausland.htm Legg merke til at: "An enquiry can be conducted if no more than six months have elapsed between the date of mailing and the date on which the enquiry is initiated." Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Så pakken er på vei fra tyskland til hongkong og har ikke dukket opp noen steder på 3 måneder? Bare senderen kan etterlyse pakken. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Pakken er sikkert tapt og du får be senderen om å etterlyse pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå