hOLaa Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ønsker å få tak i noen ølglass med logo, lignende de man får på utesteder. Er det noen som vet om en nettbutikk, eller eventuelt andre steder man kan få tak i slike? Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Finn.no så finner du veldig mange glass med alle forskjellige merker- Sjekk også ut Ebay 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Nå har jeg aldri hatt behov for egen logo på ølglassene, men jeg har kjøpt nok fra drinkworld.dk til å kunne anbefale de (hvis du klarer å forstå dansk så er prisene gode og leveringstiden kjempegrei). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 http://www.sejdelshoppen.se/kategori/olglas/1/ 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Om du bor i Bergen kan du ta deg en tur innom Hansabutikken på Kokstad. Der har de forskjellige former for Hansa-ølglass, men også noen av de andre de distribuerer... 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tror Nøgne Ø sin nettsjappe selger fine Nøgne Ø-glass. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Loppemarkeder er også et godt alternativ 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Eller bruktsjapper om du har noe slikt i nærheten. Jeg vet at jeg har fått litt forskjellige ølglass fra slike steder. Man er selvsagt ikke garantert at de ikke har blitt brukt til melk eller noe, men det er en risiko en får ta... 1 Lenke til kommentar
Stian V Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) www.drikkeglass.no har og mange ølglass.. Endret 12. januar 2015 av Stian V Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Evt bare stikke innom en bar eller pub og spørre om de vil kvitte seg med noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå