Gå til innhold

Star Sprangled Banner

Anbefalte innlegg

Hvorfor er så mange forbannet på USA..?

Lett å rakke dem nord og ned, med de er veldig gode å ha når det gjelder av og til? Hadde det ikke vært for dem, hadde vi vært i Sovjetunionen i dag.

Javel? Hadde det ikke vært for Sovjetunionen hadde vi vært i Tyskland :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lett å rakke dem nord og ned, med de er veldig gode å ha når det gjelder av og til? Hadde det ikke vært for dem, hadde vi vært i Sovjetunionen i dag.

De bidro vel avgjørende mye USA der også? Spørs om Sovjet

og de andre hadde hanskes Hitler uten USAs medvirkning.

Og så spørs det også om Sovjet i det hele tatt hadde gjort noe om de ikke selv ble innvadert av tyskerne.

Lenke til kommentar
DA kan du likegodt spørre hvordan verden hadde vært uten Tyskland, eller Norge for den saks skyld.. Det er umulig å vite det nøyaktig uansett.

Det er klart, men det blir egentlig en annen sak.

Her relateres det til at USA lett blir urettmessig bedømt av mange i forhold til hva historien faktisk tilsier.

Lenke til kommentar

Og hadde det ikke vært for Danmark hadde vi bodd i Sverige! :o

PS! han Georg og resten av de satans krigshetserene kan gå og knyte ett tau i ett tre, for så å bruke det til noe konstruktivt :evil:

Lenke til kommentar

en mer riktig post hadde vel vært "Kan du hele teksten til "Ja vi Elsker" utenatt? jeg mener, hvorfor F. skal vi lissom kunne teksten til ett annet land's nasjonalsang, når jeg er sikker på at ikke halvparten kan teksten til norges nasjonalsang...(jeg kan den ikke sånn off the top of my head).

Lenke til kommentar
JoachimR er et Troll for dere som ikke har forstått det...

Han forsøke bare å provosere.

Forøvrig virker han ganske kunnskapsløs.

Jeg er faktisk redd for at fyren er seriøs. Det er det som skremmer meg, pluss at har får støtte fra andre postere.

Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er galt med det han sier... hvis noen vil like USA så har vel ikke dere noe med det,

Joa, det er et fritt land, det innebærer også frihet til å drite seg ut.

selv om dere er blant de som hater landet.

Hater ikke USA.

Du har tydlighvis problemer mellom å skille melllom konstruktiv kritikk og hat.

Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er galt med det han sier... hvis noen vil like USA så har vel ikke dere noe med det,

Joa, det er et fritt land, det innebærer også frihet til å drite seg ut.

selv om dere er blant de som hater landet.

Hater ikke USA.

Du har tydlighvis problemer mellom å skille melllom konstruktiv kritikk og hat.

Han driter seg nå ikke ut, og hva er det som har vært her av konstruktiv kritikk? En annen ting er at HVER ENESTE GANG USA BLIR NEVNT her på forumet, så kommer det folk og kverrulerer!

Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er galt med det han sier... hvis noen vil like USA så har vel ikke dere noe med det, selv om dere er blant de som hater landet.

Jeg gir da blanke i om han liker USA. Det jeg har problemer med er den syke markedsliberalistiske holdningen hans. Og at han (om enn indirekte) støtter slavehandel.

Og ja, jeg HATER USA. Ikke folket, men lederne, ideologien landet er bygd på, den ovenfra og ned holdningen de har overfor andre land.

Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er galt med det han sier... hvis noen vil like USA så har vel ikke dere noe med det, selv om dere er blant de som hater landet.

Jeg gir da blanke i om han liker USA. Det jeg har problemer med er den syke markedsliberalistiske holdningen hans. Og at han (om enn indirekte) støtter slavehandel.

Og ja, jeg HATER USA. Ikke folket, men lederne, ideologien landet er bygd på, den ovenfra og ned holdningen de har overfor andre land.

Jaja, hver sin mening. Respekterer både din og han andre sin mening jeg, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...