Enlightened Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Når pc versjonen har 40 stabilitetsproblemer, samt at grafikken ikke matcher en konsoll så er det klart man blir irritert. At folk da skal klikke vinkel på de som nevner dette og synes at det er teit, sier litt mer om dem enn om de som nevnte problemet... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Fra Steam: Sales of Batman: Arkham Knight have been temporarily suspended while Warner Brothers works to address performance issues. http://store.steampowered.com/app/208650/ http://steamcommunity.com/games/208650/announcements/detail/145587678167685991 Artikkel fra PC Gamer: Warner Bros. is suspending sales of Batman: Arkham Knight for PC http://www.pcgamer.com/warner-bros-is-suspending-sales-of-batman-arkham-knight-for-pc/ We want to apologize to those of you who are experiencing performance issues with Batman: Arkham Knight on PC. We take these issues very seriously and have therefore decided to suspend future game sales of the PC version while we work to address these issues to satisfy our quality standards. We greatly value our customers and know that while there are a significant amount of players who are enjoying the game on PC, we want to do whatever we can to make the experience better for PC players overall. Spillet er altså midlertidig trukket for salg. Dette er ganske enestående, og jeg kan ikke huske å ha sett at et AAA-spill har blitt trukket pga. dårlig ytelse før. Kanskje det ikke er noe å snakke om for Schreiber, men kan vi slutte å høre på maset om at dette blir diskutert i tråden som omhandler spillet? Min mening er at det var den riktige tingen å gjøre med tanke på tingenes tilstand, og jeg håper virkelig at den endelige utgivelsen blir et spill verdig Arkham-navnet. Endret 25. juni 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Høh`?!?! Hva faen sier jeg bare.. Fikk dette spillet av en på forumet så er heldigvis ikke penger tapt. Latterlig.... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Latterlig ja. Latterlig å ta et problem seriøst. Jeg synes som Orwandel at dette er ganske enestående, det at de suspenderer salg for å fikse problemer. Selv har jeg kun litt lagg under batmobilkjøringen. No biggie Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Så akkurat denne. Tror jeg skal vente med kjøp til de har klart å fikse spillet. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Ja ikke kjøp det på PC i hvert fall. Det er et fåtall, om noen, PC spillere som ikke har problemer. TotalBiscuit sier altså at han slapp billig unna med sin monster PC (nei jeg jobber ikke i VG..) og har kun problemer med at spillet går dårlig. Det sier vel litt om hvor dårlig port dette er. Jeg er fortsatt litt sjokkert over at noen på toppen i Iron Galaxy, Rocksteady og/eller Warner Bros ga tommelen opp for å gi ut PC versjonen i en slik tilstand. Helt utrolig, og ganske trist at ingen ser ut til å gi ut ferdige spill lengre. I hvert fall ikke til PC. Forresten, om noen andre enn meg her inne forhåndsbestilte på Gamesplanet.com så vil også de gi penger tilbake om problemene ikke er fikset innen noen dager. Eller i hvert fall såkalt store credit. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Forhåndsbestiller folk enda spill? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er faktisk helt sjokkert. Aldri opplevd at et så stort spill har blitt trukket fra salg pga tekniske problemer. Og at Rocksteady gir etter, vet ikke om det er bra eller dårlig. Det er jo mange troll der ute også, men spillet er veldig dårlig optimalisert. Jaja nå må jeg vente til det blir gitt ut på nytt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Forhåndsbestiller folk enda spill? Nå som en får pengene tilbake om en ikke er fornøyd på Steam. Så kan en forhåndsbestille uten problem. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Forhåndsbestiller folk enda spill? Ja det er noen få titler jeg forhåndsbestiller fortsatt, som feks GTA, Witcher serien, Blizzard sine spill, og blant annet Arkham serien. Men nå har jeg endelig lært og kommer ikke til å forhåndsbestille flere spill, utenfor Steam vel og merke. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Altså, hva er poenget? Alle spill du nevnte har jeg fått samme dag som de som forhåndsbestilte bla. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Noen ting kommer jeg alltid til og forhåndsbestille. Fallout 4 er et godt eksempel, men jeg er mye mer forsiktig med det nå enn før. Man blir brent mange ganger og industrien er blitt veldig fæle på og slippe prosjekter som ikke er ferdige. Ting som trenger flere oppdateringer for å fungere. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Altså, hva er poenget? Alle spill du nevnte har jeg fått samme dag som de som forhåndsbestilte bla. Pre-loading har mye å si for mange med tregere nettlinjer. Personlig så har jeg så rask linje at jeg kan bestille samme dagen og så er det klart et par timer etterpå eller noe. Avhengig av størrelsen såklart. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Forhåndsbestiller aldri spill meir. Vitsen med å skaffe eit spill med ein gang står ikkje til kvaliteten på di fleste spill. Lønner seg difor å avvente og sjekke om spillet er i nærleiken av det ein håper på. Er eit spill innafor mine krav blir det kjøpt inna ein månad etter utgivelse. Alternativt blir kanskje spillet kjøpt på billigsalg viss det er verdt det. Syns det funker greit og får da nyte di beste spilla slik eg ser det. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg forhåndsbestiller heller ikke mere etter katastrofe launchen som BF4 hadde. Jeg venter heller noen ekstra måneder for å få et spill som fungerer, enn å sitte å ergre seg over et uferdig spill. Virker som om det begynner å bli vanlig i dag å gi ut spill med så mye bugs at det omtrent ikke kvalifiseres som en beta en gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) De releaser et spill, det "beta-testes" av alle kjøperne noen uker så kommer en patch på noen GB som fikser endel. Tror dette skjer gang på gang fordi alle spillstudioer har en dato de setter at INGEN endringer skal gjøres i koden heretter, nå skal ting bare gå sin gang til produksjon. En milepæl rett og slett så de ikke skal bli sittende ukesvis over deadline og flikke på småting. Så begynner de å jobbe på en patch istedet, som gjerne kommer på day 1. Endret 25. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 De releaser et spill, det "beta-testes" av alle kjøperne noen uker så kommer en patch på noen GB som fikser endel. Tror dette skjer gang på gang fordi alle spillstudioer har en dato de setter at INGEN endringer skal gjøres i koden heretter, nå skal ting bare gå sin gang til produksjon. En milepæl rett og slett så de ikke skal bli sittende ukesvis over deadline og flikke på småting. Så begynner de å jobbe på en patch istedet, som gjerne kommer på day 1. Det er ikke sånn det skal være. Når man kjøper et spill så burde det fungere fra første stund, noen bugs kommer det nok alltid til å være ved launch, men det får da være grenser på hvor ødelagt et spill kan være før de havner i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Det er lenge siden spillutviklere var 1-2 mannsteam som lagde spillet hjemme på rommet i Assembly og ble millionærer. Og jo flere kokker, jo mere søl som kjent. Endret 25. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Altså, hva er poenget? Alle spill du nevnte har jeg fått samme dag som de som forhåndsbestilte bla. Pre-loading har mye å si for mange med tregere nettlinjer. Personlig så har jeg så rask linje at jeg kan bestille samme dagen og så er det klart et par timer etterpå eller noe. Avhengig av størrelsen såklart. Og Steam har som regel 15% avslag på dem fleste spill som kan forhåndsbestilles. Samt en får gjerne med noe bonus DLC enten det er kosmetiske,bonus saker eller ekstra oppdrag osv. Plus som du nevner at en kan laste ned i forkant. Selv blir jeg nok til å forhåndsbestille flere spill nå som Steam har denne ordningen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Sorry, forvillet meg visst inn i feil tråd. Trodde denne var for klaginvg om Arkha, Knight, ikke klaging om forhåndsbestilling. My bad. On-topic er jeg 40% ferdig med spilelt nå - sideoppdrag inkludert. Jeg gir blaffen i om det er 16 eller 16.6FFAS, 900p eller 910p, eller hva det nå heter, og har nytt hvert sekund av det. Dere klager fortsatt. Kansnoe noe å tenke på hva som faktisk betyr noe. Endret 25. juni 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå