Golamesh Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Da har jeg omsider fullført spillet. Måtte riktignok sjekke hele avslutningen på youtube da jeg gidder ikke finne en million riddles for å avslutte spillet. Og alt i alt så likte jeg både Asylum og City bedre enn Knight. Storkoste meg i starten, men ble ganske lei utover i spillet, og det kan jeg vel takke batmobilen for. Arkham Knight var også en særdeles uinteressant karakter, og det å måtte sprenge horder av anonyme tanks på autopilot ble direkte kjedelig etter kort tid. Likte heller ikke at de drar det ut for langt, feks når du må sloss mot Arkham Knight flere ganger. "Oi, han slapp unna igjen gitt....". Det er mulig jeg har blitt lei av Batman spill nå, men jeg synes også bossfightene var ganske så uinteressante i dette spillet sammenlignet med de forrige. Sikkert fordi du må bruke Batmobilen i flere av dem. Uten batmobilen så er dette bare et nytt City, så jeg skjønner hvorfor de måtte gjøre noe slikt. Men jeg synes ikke de lyktes spesielt bra med det. Det blir mye av det samme + mange kjipe øyeblikk i bilen. Forhåpentligvis kan kommende DLC gjøre ting litt annerledes. Det jeg derimot elsket var at de fant en såpass stor rolle til Joker og Mark Hamill. Voice synthesizeren var også ganske morsom. Forresten, er det bare jeg som synes at Scarecrow høres nøyaktig ut som Strange i City? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg har ikke kjøpt spillet til PC, rakk ikke før det ble trukket fra markedet. Jeg kjenner ingen som har ps4 eller xboxOne, men jeg har en PC som skal være mer enn kraftig nok til å spille dette. Kan jeg få tak i spillet på lovlig vis til PC? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Her, under 150 kroner for steam key: http://www.gamers-outlet.net/buy-batman-arkham-night-steam-global-cd-key.html?tracking=allkeyshop&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop Kjøper masse spill der selv så siden er legit! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 men jeg har en PC som skal være mer enn kraftig nok til å spille dette. Si meg, har du en PC fra fremtiden? For slik spillet er nå er det ingen PC som er "mer enn kraftig nok til å spille dette" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Det er nå endel heldige som har kjørt det på full pupp uten problemer, men hadde ikke satset så veldig mye på at man var endel av de. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 men jeg har en PC som skal være mer enn kraftig nok til å spille dette. Si meg, har du en PC fra fremtiden? For slik spillet er nå er det ingen PC som er "mer enn kraftig nok til å spille dette" Ja, var kanskje ikke helt presis. Jeg har en PC som burde være mer enn kraftig nok til å spille spill som dette.... Her, under 150 kroner for steam key: http://www.gamers-outlet.net/buy-batman-arkham-night-steam-global-cd-key.html?tracking=allkeyshop&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop Kjøper masse spill der selv så siden er legit! Takk! Skal se der! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Lenge siden jeg har hørt noe om PC versjonen. Har den fått nye oppdateringer ? Er spillet for mangel på et bedre ord, fikset?. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Lenge siden jeg har hørt noe om PC versjonen. Har den fått nye oppdateringer ? Er spillet for mangel på et bedre ord, fikset?. Fra reddit: So if anyone has forgotten, Arkham Knight released to many problems on the PC platform. Many users complained, and steam had just begun to allow refunds, when WB announced they were going to work diligently to fix the release. Well, once the media frenzy wore off, WB went back to business as usual. The community is still waiting for fixes, and WB has not even addressed the Community in 1 full month. http://community.wbgames.com/t5/Official-Announcements/PC-Update-July-17th/m-p/619744#U619744[1] I remember when Arkham City had similar issues, a patch for the PC version took several months. Rocksteady cited Microsoft's Games for Windows live for slowing patch progress, but it seems like even without it, there is no rush to fix their product. This is just further evidence that the PC community and gaming community in general need to stop accepting pre-orders as an acceptable sales method for software. Edit: So many people are already rushing to say that coding takes a while, that they said there would be a September release, or that it is still August. Are you all forgetting this is a game that should ALREADY BE DONE. It released in June. Just because these things are becoming common for PC releases does not make this okay. It is not okay to just make a "oh we'll fix it" blanket statement and not commit to speedy resolutions and SLAs. Other industries do not accept this type of delay without communication. Now if you actually read through their posts, WB had stated they hope for a September Re-Release, and they plan an interim patch for existing users in August. There's no official date announced for the patch, there's no list of what issues the patch will or won't address. Status updates are not just nice. They are the only communication that customers can hope for. Again, these are people who have already paid for a released product. Delays with fixes are understandable, but less acceptable when the game shouldn't have released with issues to begin with. That damage is done, the least WB could do is keep players up-to-date on when those issues will be fixed. I am not expecting magic to happen. We all know that coding takes time, but the real lack of communication is the issue. When the issue was fresh and newsworthy, WB put out update posts on 6/23, 6/24, 6/27, 7/10, and 7/17. Nothing since. So players who have been asking for updates are being met with silence. Also, there has already been one small patch, 4 days after release. It addressed just a few issues. I think many of us in the community expected more of these already. Especially since WB worded their june 27th statement http://community.wbgames.com/t5/Official-Announcements/PC-Update-June-27th/m-p/581703#U581703[2] "While we work on improving performance, we will also continue to make interim patches available to address issues for those still playing the game on PC." But there has not been an interim patch since. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Patchen skal være offisielt ute nå. Noen som har testa? e: http://www.pcgamer.com/batman-arkham-knight-performance-patch-is-officially-out/ Endret 4. september 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 http://www.pressfire.no/nyheter/PS4/9969/Lys-i-mrke-for-Batman-Kan-pc-versjonen-endelig-friskmeldes er visst bare 1 av 2 oppdateringer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Spillet har fått betydlig bedre FPS, nå kan en faktisk velge mellom 30, 60 og 90 FPS i options-menyen. Med alt på max(bortsett fra interactive fog/debris) er minimum fps i batmobilen på 50, mot ca 25 tidligere (4670/970). Men minnebruken er fortsatt helt hinsides. High textures; som jeg antar fortsatt er de samme teksturene fra XONE/PS4, krever ennå 4GB V-ram. Spillet bikker også over 8 GB RAM, slik som tidligere. Har bare testet i ca 10 min, men det virker som det er blitt spillbart for meg. Det fremstår fortsatt ikke som noen god port, men som sagt jobber de fortsatt med spillet. Endret 4. september 2015 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
uggy Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ser ikke ut som SLI er mulig enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå