enden Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skulle gjern ha puttet et bilde inn før og etter hver link. Kan dette gjøres med css? Tenker da på a:before {} a:after {} men vet ikke helt hvordan Lenke til kommentar
magikern Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/generate.htm...e-after-content Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 takker, men det hjalp ikke så mye mer enn w3schools... Setter inn a:before { content: "-->" } Men ingenting skjer Lenke til kommentar
magikern Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 takker, men det hjalp ikke så mye mer enn w3schools...Setter inn a:before { content: "-->" } Men ingenting skjer har du sjekket hvorvidt before og after funker på inline elements? prøv å sett a { display: block; } a:before {} Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hehe, a { display: block; } føkket opp designet mitt passe bra Disse skulle ha stått på linje... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 takker, men det hjalp ikke så mye mer enn w3schools...Setter inn a:before { content: "-->" } Men ingenting skjer det er en viss mulighet for at det ikke funker i IE... Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 takker, men det hjalp ikke så mye mer enn w3schools...Setter inn a:before { content: "-->" } Men ingenting skjer det er en viss mulighet for at det ikke funker i IE... Greit nok at vi ikke liker IE, men desverre så har IE en så markant utbredelse at det ikke er mulig å ignorere den... Andre forslag? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 eneste andre måten jeg kommer på er server-side å søke etter <a og legge til et bilde foran og søke etter a> og legge til ett bilde etter. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 joda, hadde jeg lest litt ned på siden jeg leste om before, så hadde jeg sett at dette var css2. Hverken IE 5,5 (eller 6 for den saks skyld) eller NN har støtte for det... http://www.w3schools.com/css/css_pseudo_elements.asp Edit, det virker brillefint i mozilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå