InsertNumLock Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Ser veldig retro ut. Må si jeg liker den "simple" stilen. Endret 4. mars 2014 av Hille Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva er greia med kamuflasjen? Liker Italia sin. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Hva er greia med kamuflasjen? Liker Italia sin. Kamuflasje - Kamerun , kanskje Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kamerun satser ihvertfall på å holde seg skjult igjennom mesterskapet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Neida, de har bare en taktikk som går ut på å ligge litt lavt 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hadde jeg spillet på et av de laga der hadde jeg faen lagt meg i hardtrening nå. Tidenes slimfit. 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Puma lager ofte mye flott, men lite slår denne godbiten her: Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Får vi en tråd for alle draktene også? Lenke til kommentar
iSCOREDwithISCO Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Noen som vet hvordan draktene er i forhold til størrelse? De ser veldig trange ut. Hadde tenkt å bestille Uruguay drakten på nettet, men er usikker på hvordan Puma lager draktene sine. Bestilte hjemmedrakten til LFC og fant ut av at jeg burde ha tatt en størrelse større... Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Altfor ettersittende drakten til Uruguay i hvert fall. Litt slitsomt. Fargen er fin da, men det kan vi jo ikke skylde Puma for. 1 Lenke til kommentar
Defman Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kamerun og Belgia sine drakter er definitivt de mest *freshe* i år @el mindo: Her er en artikkel med alle draktene http://www.telegraph.co.uk/sport/football/world-cup/10480806/World-Cup-2014-kits-in-pictures.html Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Italia sin har den fordelen at der er smekk i halsen. Er vel egentlig Pique skjorte eller hva de heter( kaller det for tennis skjorte) Bruker nesten bare sånne jeg, klarer ikke den der tvers over halsen på T skjortene. Ja Uruguay sin skjorte syns jeg alltid ser rar ut. Var overrasket det var Puma, trodde det var noen egne primitive greier de brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå