Arodem Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kjemper om å bli blant de 16 beste i Europa.Esport: I kveld skal «Snute» kjempe om avansement i WCS Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Veldig spennende! Skal benke meg til i kveld og følge med! Liker forresten veldig godt slike artikler fra dere, gamer.no! Med manglende dekning i Norge, så blir jeg like fornøyd hver gang jeg ser en Norsk E-sport artikkel! :-)BTW: TargA har vel mulighet til å "ta revansj" i sesong to og tre? Eller har jeg misforstått årets system? :-) EDIT: Må jo også huske å ønske Snute Lykke til i kveldens match! Endret 4. mars 2014 av ZweiNor 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 4. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2014 Veldig spennende! Skal benke meg til i kveld og følge med! Liker forresten veldig godt slike artikler fra dere, gamer.no! Med manglende dekning i Norge, så blir jeg like fornøyd hver gang jeg ser en Norsk E-sport artikkel! :-) BTW: TargA har vel mulighet til å "ta revansj" i sesong to og tre? Eller har jeg misforstått årets system? :-) EDIT: Må jo også huske å ønske Snute Lykke til i kveldens match! Hei! Takk for fine ord. Jeg tror du har helt rett i at TargA kan komme tilbake. Det er vel slik at han rykker ned til Challenger League, og må kjempe seg opp derifra når sesong 2 begynner. Har oppdatert saken med denne infoen nå. 1 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Veldig spennende! Skal benke meg til i kveld og følge med! Liker forresten veldig godt slike artikler fra dere, gamer.no! Med manglende dekning i Norge, så blir jeg like fornøyd hver gang jeg ser en Norsk E-sport artikkel! :-) BTW: TargA har vel mulighet til å "ta revansj" i sesong to og tre? Eller har jeg misforstått årets system? :-) EDIT: Må jo også huske å ønske Snute Lykke til i kveldens match! Hei! Takk for fine ord. Jeg tror du har helt rett i at TargA kan komme tilbake. Det er vel slik at han rykker ned til Challenger League, og må kjempe seg opp derifra når sesong 2 begynner. Har oppdatert saken med denne infoen nå. Stemmer, slik det var! Er lett og gå seg vill noen ganger, hehe. Takk for svar! 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mange av kampene fra lørdagens gruppe (Grubby, TLO, Kas og Genius) kan også anbefales som oppvarming. Finnes sikkert vods. Grubby vs Kas var episk fra start til slutt. 1 Lenke til kommentar
Dr_Monsngod Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mange av kampene fra lørdagens gruppe (Grubby, TLO, Kas og Genius) kan også anbefales som oppvarming. Finnes sikkert vods. Grubby vs Kas var episk fra start til slutt. De ligger på youtube på wcs sin egen kanal. Har fulgt med gjennom der. Lenke til kommentar
Fearsome Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Fett med artikkel! Heia Snute! Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Da begynner Snute sin kamp om noen få minutter! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mvp var plutselig ganske overlegen gjennom hele gruppen, men Snute sin ZvP var virkelig bra i dag. Gratulerer med RO16. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Snute var god i dag. Samtidig var Hasuobs ganske tafatt. Ellers gler det meg å sjå Mvp i Ro16! 1 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mvp var plutselig ganske overlegen gjennom hele gruppen, men Snute sin ZvP var virkelig bra i dag. Gratulerer med RO16. Ja, MVP hadde "full kontroll". Snute spilte dog veldig bra ZvP som du sier! Håper vi ser lignende resultater videre i WCS. Morsomt Intervju også, hehe. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Mvp var plutselig ganske overlegen gjennom hele gruppen, men Snute sin ZvP var virkelig bra i dag. Gratulerer med RO16. Plutselig? vet du hvem han er egentlig? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Ja, og at han ikke har gjort allverden det siste året. Med mindre jeg husker helt feil slo HasuObs ham ut av WCS under sesong to eller tre i fjor, liksom. Forventet ikke total dominans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå